شهر موش ها می تواند خانواده ها را با سینما آشتی دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمد علیپور نماینده ویژه و تام الاختیار تهیه کننده فیلم شهر موشها (۲) در استان گیلان گفت : شهر موشها به تهیه کنندگی خانم منیژه حکمت و به کارگردانی مرضیه برومند، آماده اکران است و از ۵ شهریور این فیلم در سرتاسر کشور و همچنین گیلان در حال اکران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمد علیپور نماینده ویژه و تام الاختیار تهیه کننده فیلم شهر موشها (۲) در استان گیلان گفت : شهر موشها به تهیه کنندگی خانم منیژه حکمت و به کارگردانی مرضیه برومند، آماده اکران است و از ۵ شهریور این فیلم در سرتاسر کشور و همچنین گیلان در حال اکران است.

227-e1408521231205وی گفت : شهر موشها در نوع خود از ویژگی خاصی برخوردار است این فیلم یک پروژه ملی ست و تا به امروز هم دولت تدبیر و امید حمایت قابل توجه ای را نسبت به این پروژه ملی انجام داده است.

علیپور با اشاره به نام پروژه قرار دادن این فیلم سینمایی گفت : حال اینکه چرا این فیلم نام پروژه را از آن خود کرده است می توان گفت که شهر موشها این ظرفیت و این امید را می تواند در بین آحاد جامعه و به ویژه اهالی فرهنگ ، هنر و سینما ایجاد کند که سینما هنوز زنده است و نفس می کشد . یکی دیگر از دلایل نامیدن این فیلم تحت عنوان پروژه می توان این را برشمرد که هدف این پروژه آشتی مردم با عرصه سینما ست ،سینمایی که در طول این سالها به دلایل مختلف مورد بی مهری واقع شده است.

نماینده فیلم سینمایی”شهرموشها” در گیلان افزود : پیام و شعار این فیلم در حمایت از محیط زیست و همچنین حمایت از کودکان بی سرپرست و محروم از سینما در دور افتاده ترین نقاط کشور می باشد پیام دیگر این فیلم بخشیدن امید و شادی و نیز صلح و دوستی و همچنین همبستگی ملی ست و از همه مهمتر بحث حقوق شهروندی ست که با زبان عروسک این انتقال صورت می گیرد .بنده امیدوارم جامعه فرهنگ دوست استان با حضور در سینماها این فیلم پر خاطره و جذاب را به تماشا بنشینند .

لازم به ذکر است هم اکنون این فیلم در سینماهای “سپیدرود”  و “‌۲۲ بهمن ” رشت در حال اکران است و در روزهای آتی روی پرده سینما سایر شهرهای استان خواهد رفت.
/اعتدال شرق

Share