شهرک صنعتی آستارا جواب گوی تامین عرصه برای متقاضیان صنعتی نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : شهرستان آستارا با توجه به همجواری با کشورهای حاشیه دریای خزر به لحاظ تجاری از پتانسیل بالایی در منطقه برخوردار است .  طهمورث لاهوتی اشکوری در دیدار با فرماندار شهرستان ، آستارا گفت : شهرستان آستارا به لحاظ همجواری با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : شهرستان آستارا با توجه به همجواری با کشورهای حاشیه دریای خزر به لحاظ تجاری از پتانسیل بالایی در منطقه برخوردار است .
lahootid طهمورث لاهوتی اشکوری در دیدار با فرماندار شهرستان ، آستارا گفت : شهرستان آستارا به لحاظ همجواری با کشورهای حاشیه دریای خزر و اقدامات تجاری موثری که در منطقه صورت می پذیرد از جایگاه و پتانسیل بالایی در منطقه برخوردار است به ویژه در رونق بخشی در عرصه های صنعتی و این در حالی می باشد که شهرک صنعتی آستارا جواب گوی تامین عرصه برای متقاضیان صنعتی نیست .
وی در ادامه افزود : با توجه به نیاز منطقه به تامین عرصه برای متقاضیان صنعتی مقرر گشت که ، فرماندار شهرستان آستارا در خصوص بررسی و امکان واگذاری زمین در منطقه و تعرفه آن به شرکت شهرکهای صنعتی استان پیگیری و اقدامات لازم صورت پذیرد .
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : باتوجه به اهمیت بهسازی راه دسترسی شهرک صنعتی آستارا به روستای ویرمونی و به لحاظ اینکه پروژه مذکور نیازمند تامین بودجه قابل توجهی می باشد از این رو شرکت شهرکها ی صنعتی استان اعتباراتی را از منابع داخلی خود و با همکاری اداره کل راه و شهر سازی استان ضمن اعتبارات استان با توجه به پیگیریهای فرماندار شهرستان آستارا تخصیص خواهد یافت .
وی در ادامه بیان داشت که : پروژه مذکور در خارج از شهرک صنعتی آستارا صورت گرفته و تمام اقدامات اجرایی توسط اداره راه و شهر سازی صورت می پذیرد .
طهمورث لاهوتی اشکوری در پایان به این نکته اشاره داشت که : به جهت شناسایی بهتر و دقیقتر متقاضیان عرصه های صنعتی در این شهرک و پیشگیری از حضور سرمایه گذارانی که بنا به افکار دیگری وارد این عرصه شده و در نهایت واحد صنعتی نیمه کاره رها شده و دغدغه های زیاد دیگری را برای صنعت استان ایجاد خواهند کرد فرماندار آستارا متقاضیان عرصه صنعتی در این شهرستان را مورد ارزیابی قرار خواهد داد .
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در پایان از شهرک صنعتی آستارا و تعدادی از واحدهای صنعتی مستقر در آن دیدین به عمل آورد .

 

Share