در یک مراسم عروسی

سقوط ۳۰ نفر به داخل چاه فاضلاب در سیاهکل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ,در یک عروسی که در روستای پش از توابع بخش دیلمان شهرستان سیاهکل اتفاق افتاد، تعدادی از میهمانان این عروسی به درون چاه فاضلاب افتادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از درسیاهکل ,در یک عروسی که در روستای پش از توابع بخش دیلمان شهرستان سیاهکل اتفاق افتاد، تعدادی از میهمانان این عروسی به درون چاه فاضلاب افتادند.
حیدری فرماندار، دکتر زمانی مدیر شبکه بهداشت و درمان و علینژاد مسئولی سیاسی و حراست فرمانداری شهرستان سیاهکل با حضور در بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان، از نزدیک از مصدومان حادثه روستای پش دیلمان عیادت کردند و وضعیت سلامت آنها را پی گیر شدند.
در جریان این سرکشی، مجروحین و خانواده های آنها با حیدری گفتگو کردند و بنا به دستور وی، قرار شد تا بیمارستان هیچ هزینه ای از مجروحین دریافت نکند.

dar_siahkal-513زمانی با بیان اینکه در این حادثه ۳۰ نفر از این خانم ها با کمک مردم از چاه بیرون کشیده شدند، گفت: همه مجروحین به وسیله آمبولانس مرکز شبانه روزی دیلمان، آمبولانس اورژانس ۱۱۵ دیلمان، آمبولانس هلال احمر سیاهکل و خودروهای شخصی اهالی محل به مرکز شبانه روزی دیلمان منتقل شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیاهکل ادامه داد: ۲۰ نفر از مجروحین به صورت سرپایی توسط پزشکان مرکز شبانه روزی دیلمان درمان شدند.

زمانی با بیان اینکه ۱۰ نفر از بیماران پس از انجام معاینات اولیه، به دلیل وخامت اوضاع به بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان منتقل شدند، گفت: از این تعداد ۵ نفر با وسیله نقلیه شخصی و ۵ نفر دیگر به وسیله آمبولانس اورژانس ۱۱۵ سیاهکل و دیلمان، درمانگاه شبانه روزی دیلمان، هلال احمر سیاهکل و ماشین شهرداری دیلمان به بیمارستان ۲۲ آبان منتقل شدند.

این مسئول با بیان اینکه هم اکنون وضعیت عمومی ۱۰ نفر بیمار حاضر در بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان خوب است، تصریح کرد: سه نفر از مجروحین در بخش و هفت نفر دیگر در قسمت اورژانس این بیمارستان در حال مداوا هستند و ویزیت پزشک متخصص نیز از آنها انجام شده است.

زمانی از فرماندار، پزشکان و کارکنان مرکز بهداشتی و درمانی دیلمان، بخشداری و شهرداری دیلمان، هلال احمر سیاهکل و اورژانس ۱۱۵ سیاهکل و دیلمان، برای همکاری و رسیدگی به موقع به وضعیت مجروحین این حادثه تشکر و قدردانی کرد.

شهرداری دیلمان پس از وقوع این حادثه به وسیله لنجنکش فضولات داخل چاه را به صورت کامل خارج کرد تا از نبودن فرد دیگری داخل چاه مطمئن بشود.
dar_siahkal-98 dar_siahkal-135 dar_siahkal-1210

Share