بر اثر رعايت نكردن موارد ايمني

سقوط کارگر ۶۰ساله از ارتفاع ۴ متری در رشت +تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، رعایت نکردن اصول ایمنی هنگام کار موجب سقوط کارگر ساختمانی از ارتفاع و نیز مصدومیت شدید وی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت ، رعایت نکردن اصول ایمنی هنگام کار موجب سقوط کارگر ساختمانی از ارتفاع و نیز مصدومیت شدید وی شد.SAMSUNG CSC

این حادثه در ساعت ۱۰:۱۵ دقیقه صبح امروز توسط شهروندان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع رسانی شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۵و۹ به همراه گروه امداد و نجات رهسپار محل حادثه در میدان جهاد، خیابان توحید کوچه ۲۵ شدند.

محمد باقر حق شناس فرمانده نیروهای اعزامی در باره این حادثه گفت: آتش نشانان در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حضور یافتند که مشاهده شد کارگری حدودا ۶۰ساله هنگام کار در ساختمانی نیمه کاره بر اثر رعایت نکردن موارد ایمنی در هنگام آرماتوربندی ستون ساختمان از ارتفاع ۴ متری، از طبقه سوم سقوط کرده بود.

حق شناس افزود: آتش نشانان بلافاصله با تجهیزات کامل انفرادی وبکارگیری ابزار نجات، کارگرمصدوم را با برانکارد به سطح زمین منتقل کرده و سپس وی را در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند تا برای درمان های لازم به بیمارستان انتقال یابد.

حق شناس خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ارائه توصیه های ایمنی لازم به دیگر کارگران به ماموریت خود پایان داده و به ایستگاه بازگشتند.

SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC

Share