سرپرست بنیاد شهید صومعه‌سرا معارفه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با حضور مدیرکل این نهاد معرفی شد.  جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان عصر امروز با حضور مدیرکل بنیاد شهید گیلان برگزار شد. مدیرکل بنیاد شهید گیلان در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران صومعه‌سرا با حضور مدیرکل این نهاد معرفی شد.

bonyad جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان عصر امروز با حضور مدیرکل بنیاد شهید گیلان برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همه شهیدان دوران دفاع مقدس، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا را پشتوانه‌های محکمی برای انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی دانست.

احمد اسماعیلی با بیان اینکه فرامرز فرج‌پور یکی از مدیران توانمند شهرستان صومعه‌سرا بوده است، گفت: هماهنگی و همکاری بین مدیران شهرستان موجب رشد و پیشرفت شهرستان می‌شود.

وی تعامل خوب بین مسئولان را سبب پیشبرد اهداف بنیاد شهید استان در این شهرستان دانست.

وی درباره محسن خلوص‌دهقانپور سرپرست جدید بنیاد شهید صومعه‌سرا اظهار کرد: وی یکی از برادران ارزشی و جزء نیروهای بسیار خوب و فرهنگی بنیاد شهید است و با توجه به سوابق ارزنده او در بنیاد و بومی بودن، می‌تواند جزء مدیران موفق در شهرستان باشد.

فرماندار صومعه‌سرا نیز در این مراسم گفت: شهیدان طلایه‌داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در تمام صحنه‌های نظام مقدس انقلاب اسلامی هستند.

غلامحسین رجبی گفت: اگر اکنون می‌توانیم با امنیت و آرامش خاطر در منطقه‌ای که سراسر ناامن است زندگی کنیم و به این درجه از پیشرفت برسیم مرهون جان‌فشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های این عزیزان هستیم.

وی با قدردانی از تلاش بی‌شائبه فرامرز فرج‌پور رئیس سابق بنیاد شهید، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور خلوص‌دهقانپور که خود از خانواده شهداست بتوانیم با تعامل بیشتر خدمات بیشتری را به این یادگاران جبهه و جنگ ارائه دهیم.
/فارس

Share