عملکرد منطقه آزاد انزلی در خصوص نکوداشت مقام شامخ شهداء

ساخت تندیس شهید املاکی و اهدا کارت شهروندی به خانواده شهدا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی با اجرای دوازده برنامه در سال جاری، یاد و خاطره شهداء انقلاب اسلامی را گرامی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگریbazdide-mr-masror-az-khanevade-shahid-khodadadi-1393.01.24 سازمان منطقه آزاد انزلی با اجرای دوازده برنامه در سال جاری، یاد و خاطره شهداء انقلاب اسلامی را گرامی داشته است.

به منظور تکریم و تبرک کارتهای شهروندی منطقه آزاد انزلی، نخستین کارتهای شهروندی این منطقه، به ۴۳ نفر از پدران و مادران مکرم شهداء روستاهای محدوده منطقه اعطاء شد.

نامگذاری بلوار اصلی منطقه آزاد انزلی به نام شهید فاتحی تنها سردار شهید محدوده منطقه و ساخت تندیس شهید املاکی از سرداران رشید استان گیلان در هشت سال دفاع مقدس در مجموعه تندیس مشاهیر منطقه، نصب یادمان شهداء منطقه را از دیگر اقدامات این سازمان برای گرامیداشت و فرهنگ سازی یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی است.

از سوی دیگر معاونین و مدیران سازمان به همراه رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان اقدام به دیدار با خانواده محترم شهدای محدوده منطقه در مناسبتهای مختلف، من جمله در روز ملی تکریم همسر و مادر شهید نموده اند.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی می افزاید: شرکت در مراسم سالگرد شهداء منطقه و مشارکت در برگزاری یادواره شهدای منطقه و شهرستان، گلباران مزار شهداء در مناسبتهای ویژه ملی و مذهبی و حضور فعال در سالگرد شهداء را از دیگر برنامه های سازمان منطقه آزاد انزلی طی این مدت می باشد.

Share