رنجکش:مهارت اصلی ترین عنصر ورود به بازار کار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با تاکید بر ضرورت مهارت آموزی توسط جویندگان کار، آنرا اصلی ترین عنصر برای ورود به بازار کار عنوان کرد. یونس رنجکش در مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع دستی جمعی از هنرمندان گیلانی در مدرسه شهید فلاح مقدم رشت افزود : […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با تاکید بر ضرورت مهارت آموزی توسط جویندگان کار، آنرا اصلی ترین عنصر برای ورود به بازار کار عنوان کرد.
7845یونس رنجکش در مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع دستی جمعی از هنرمندان گیلانی در مدرسه شهید فلاح مقدم رشت افزود : مهارت،متاسفانه در جامعه ما حلقه مفقوده اشتغال است که باید در شناخت و فراگیری آن بر اساس خلاقیت ها توسط افراد تلاش شود.
وی خاطر نشان کرد : گیلان با برخورداری از توانایی ها و ظرفیت های بالقوه نباید محروم از اشتغال زایی بوده و کسب و کار در آن رونق نداشته باشد .
وی ادامه داد : امروزه اگر از جوان جویای کار پرسیده شود که چه مهارت یا کاری بلد است ، با تاسف سرش را پایین می اندازد.
رنجکش تاکید کرد : گیلان تنها در حوزه جاذبه های گردشگری یکی از مقاصد مهم گردشگران است وگواه این مطلب حضور بیش از پنج میلیون گردشگر تنها در چهار روز تعطیلات عید سعید فطرگذشته در این استان است اما باید دید چقدر توانسته ایم در حوزه اشتغال زایی از این ظرفیت استفاده کنیم.
وی یاد آور شد : ظرفیت های موجود در صنایع دستی از فرصت های بسیار خوب برای اشتغالزایی و تولید درآمد برای متقاضیان بازار کار است که با حداقل سرمایه گزاری می تواند بازدهی مناسبی داشته باشد و در این میان متقاضیان بازار کار نقش پر رنگ تری با توجه به مهارت های خود و همچنین شناخت نیاز بازار دارند.
به گفته وی باید با ایجاد همگرایی بین فرصت ها و امکانات موجود در زمینه بستر سازی بهتر برای توسعه اشتغال در استان گام برداشت و استاندار محترم جناب آقای دکتر نجفی و مجموعه استانداری به تبعیت از نگاه ایشان آماده همکاری در ایجاد فرصت های بهتر برای اشتغال زایی در استان هستند.
وی همچنین از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه تشکر کرد.
نمایشگاه صنایع دستی گیلان در دبیرستان دخترانه شهید فلاح مقدم واقع در حاجی آباد رشت به مدت یک هفته آماده بازدید علاقه مندان می باشد.
789  7894

Share