مسرور در دیدار با مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران

دیدار مدیر عامل منطقه آزاد انزلی با مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با دکتر حسین پناهیان، مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران دیدار کرد و درخصوص راهکارهای توسعه همکاریها به گفتگو پرداختند. در این جلسه مسیرهای توسعه فعالیتهای تالار اختصاصی بورس کالای منطقه آزاد انزلی، معرفی هرچه بیشتر بورس کالای منطقه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با دکتر حسین پناهیان، مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران دیدار کرد و درخصوص راهکارهای توسعه همکاریها به گفتگو پرداختند.

در این جلسه مسیرهای توسعه فعالیتهای تالار اختصاصی بورس کالای منطقه آزاد انزلی، معرفی هرچه بیشتر بورس کالای منطقه به فعالین اقتصادی کشور، همکاری در زمینه جذب تجار و بازرگان ایرانی و خارجی فعال در کشورهای حاشیه دریای خزر و قفقاز  و استفاده از مزایا و معافیتهای قانونی منطقه آزاد انزلی به منظور توسعه همکاریها با بورسهای کشورهای منطقه از جمله مهمترین محورهایی بود که میان مدیران عامل سازمان منطقه آزاد انزلی و شرکت بورس کالای ایران مورد مذاکره قرار گرفت.

دو طرف توافق کردند همکاریهای خود را در خصوص رونق تالار اختصاصی بورس کالای منطقه آزاد انزلی بخصوص در عرصه معاملات بین المللی و بهبود فضای فعالیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این تالار بورس، افزایش دهند.

گفتنی است علاوه بر مدیران عالی دو سازمان، معاونین و مدیران بورس کالای کشور، مدیران اقتصادی سازمان منطقه آزاد انزلی و مدیران شرکت کارگزار بورس کالای این منطقه(کارگزار آگاه) در این جلسه که در ساختمان مرکزی بورس کالای ایران برگزار شد، حضور داشتند.
IMG_2822

Share