دقایقی پیش

دیدار صمیمانه استاندار با کارگران معدن سنگرود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا ، استاندار گیلان در این دیدار درسخنان کوتاهی با بیان اینکه به جد پیگیرحل مشکلات کارگران این معدن است گفت : تاکنون برای این مسئله با وزرای صنعت ، معدن و تجارت و اقتصاد و دارایی مذاکره داشته است .

najafi-rahبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا ، استاندار گیلان دقایقی پیش در نخستین برنامه در سفر به جیرنده رودبار با جمعی از کارگران معدن سنگرود دیدار کرد .

در این دیدار صمیمی که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، فرماندار و امام جمعه رودبار ، امام جمعه لوشان و جمعی از مدیران استان حضور داشتند کارگران معدن سنگرود به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند . استاندار گیلان نیز در این دیدار درسخنان کوتاهی با بیان اینکه به جد پیگیرحل مشکلات کارگران این معدن است گفت : تاکنون برای این مسئله با وزرای صنعت ، معدن و تجارت و اقتصاد و دارایی مذاکره داشته است . وی با بیان اینکه باید راهکاری اندیشید تا شرکت مرتبط با معدن سنگرود نیز از زیان دهی خارج گردد گفت : برخی از کارگران این معدن حدود ۳ ماه است که حقوق خود را نگرفته اند که از مسئولان ذیربط می خواهم با مساعدتی که استانداری انجام می دهد پرداخت این معوقات هرچه سریعتر انجام پذیرد.

گفتنی است کارگران معدن سنگرود نیز از حضور استاندار در جمع آنان و توجه مسائل و خواسته هایشان قدر دانی کردند . دیدار با مردم جیرنده ، حضور در مراسم گازرسانی به این شهر ، رونمایی از یک جلد قرآن نامرئی و بازدید از پروژه های راهسازی از برنامه های سفر استاندار گیلان به شهرستان رودبار است . /پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان

Share