معاون اجرايي رئيس جمهور :

دولت در اداره کشور، عقلانیت را به کار گرفته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، معاون رییس جمهوری در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان گفت : دولت در اداره کشور، عقلانیت را به کار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، معاون رییس جمهوری در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان گفت : دولت در اداره کشور، عقلانیت را به کار گرفته است.
دکتر محمد شریعتمداری افزود: دولت با تدبیر عمل می کند و تمام تلاش خود را برای اداره کشور به کار گرفته است.
وی با بیان این که کشور بر مدار خردجمعی مدیریت می شود، اظهار کرد : در دولت تدبیر و امید، استفاده از نظرات کارشناسان مورد توجه است.

7022معاون اجرایی رییس جمهوری خاطرنشان کرد : قانون و سیاست های کلی نظام و دیدگاه های مقام معظم رهبری سرلوحه کارهاست.
وی ضمن قدردانی از نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد : اینکه در خبرهای استان به نقل از شما بیان می شود که دولت با تدبیر عمل می کند ، مایه دلگرمی برای همه ماست.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان نیز در این دیدار با اشاره به تلاش ها و فعالیت های دولت تدبیر و امید در یک سال گذشته گفت: رییس دولت تدبیر و امید از شخصیت های انقلابی است.
آیت الله زین العابدین قربانی با اشاره به ولایت پذیری دکتر حسن روحانی افزود : تاکیدات مقام معظم رهبری در بخش های مختلف، همواره مورد توجه دولت تدبیر و امید است.

وی آرامش در کشور را با اهمیت دانست و اظهار کرد : با آمدن دولت روحانی، کشور آرام شد و این بسیار ارزشمند است.
وی افزود : با تجربه و شناخت استاندار گیلان این آرامش و همدلی در استان نیز به خوبی مشهود است .
امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به جاذبه های گردشگری در این استان تصریح کرد : شتاب در اتمام پروژه های راه آهن قزوین – رشت و ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزادراه قزوین – رشت در جذب گردشگر بسیار موثر است.

7020 7021  7023 /پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان

Share