دكتر نجفي در شوراي فرهنگ عمومي گيلان

دولت برای تقویت اخلاق فردی و وجدان کاری اهتمام ویژه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان گفت : دولت برای تقویت اخلاق فردی و اجتماعی ، وجدان کاری و کاهش ناهنجاری ها اهتمام ویژه دارد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان گفت : دولت برای تقویت اخلاق فردی و اجتماعی ، وجدان کاری و کاهش ناهنجاری ها اهتمام ویژه دارد .

دکتر نجفی در شورای فرهنگ عمومی گیلان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه ی ضرورت توجه به فرهنگ عمومی گفت : دولت برای تقویت اخلاق فردی و اجتماعی ، وجدان کاری و کاهش ناهنجاری ها  در جامعه اهتمام ویژه دارد .

jpg2168وی با بیان اینکه دولت براین اساس به دنبال مقابله با ناهنجاری های اجتماعی بویژه طلاق ، اعتیاد و بیکاری است افزود : دولت در اجرای این برنامه ها باتوجه به فرهنگ اصیل اسلامی اقدام می کند .
استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برای تقویت مسائل کاربردی شورای فرهنگ عمومی نیازمند تلاش هستیم افزود : کاربردی کردن مسائل شورای فرهنگ عمومی و توجه به تذکرات و ارشادات نمایند ه ولی فقیه در گیلان از تکالیف اعضای این شورا است .
نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد : خروجی تصمیمات شورای فرهنگ عمومی باید منجر به  تقویت ارزشهای فرهنگی ،دینی و مذهبی شود .
دکتر نجفی همچنین به بازگشایی مدارس در روزهای آینده اشاره کرد و بابیان اینکه فرهنگ عمومی میتواند به عنوان  عقاید ، ارزش ها و هنجارهای مورد احترام جامعه از طریق آموزش و پرورش به خوبی گسترش یابد گفت : شایسته است همه ی مدیران درجهت اعتلای فرهنگ عمومی استان و کشور و تحول بنیادین آموزش و پرورش به این نهاد کمک کنند .

استاندار گیلان همچنین با گرامیداشت آغاز هفته ی دفاع مقدس گفت : این هفته فرصتی نمادین برای نشان دادن اهمیت حفط ارزشهای دوران دفاع مقدس است .
وی خاطر نشان کرد : کمک به حفظ و ترویج ارزشهای این دوران دارای اهمیت اساسی است .
استاندار به کندی ساخت پارک موزه ی دفاع مقدس گیلان نیز اشاره کرد و گفت : متأسفانه ساخت این پارک موزه در سالیان گذشته به خوبی اجرایی نشده است که باید هرچه سریع تر در زمینه ی این فعالیت تعیین تکلیف شود .
دکتر نجفی به در پیش بودن یازدهم آذر سالروز شهات میرزا کوچک جنگلی نیز اشاره وبرضرورت برگزاری با شکوه گرامیداشت یاد و خاطره ی این روحانی مبارز شهید گیلان تأکید کرد .
وی همچنین با یاد آوری مقام برتر استانداری گیلان در گسترش فرهنگ نماز بین ۳۱ استانداری کشور گفت :  توجه به گسترش فرهنگ نماز از الویت های فرهنگی استانداری است .

Share