رئیس پلیس فتا خبرداد

دستگیری فرد ۲۱ساله به جرم انتشار تصویر یک شهروند در فضای مجازی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس پلیس فتای فرمانده انتظامی گیلان گفت: عامل انتشار تصویر خصوصی شهروند گیلانی در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس پلیس فتای فرمانده انتظامی گیلان گفت: عامل انتشار تصویر خصوصی شهروند گیلانی در فضای مجازی شنا13920420000067_PhotoAسایی و دستگیر شده است.

ایرج محمدخانی امشب در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به پلیس فتا اظهار کرد: پیگیری انتشار تصاویر خصوصی یک شهروند گیلانی در فضای مجازی توسط پلیس پیگیری شد.

وی به تحقیقات فنی کارآگاهان پلیس فتای گیلان اشاره کرد و افزود: فردی ۲۱ ساله اهل و ساکن بندر انزلی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی شاکی می‌کرد و با هماهنگی مقام قضایی شناسایی و دستگیر شد.

محمدخانی با بیان اینکه متهم با توجه به وجود مستندات به جرم خود اعتراف کرده است، تصریح کرد: متهم به همراه پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده است.

رئیس پلیس فتای فرمانده انتظامی گیلان خواستار جدی گرفتن هشدارهای پلیسی توسط شهروندان شد و بیان کرد: رایانه متصل به اینترنت محل امنی برای ذخیره کردن و نگه‌داری تصاویر خصوصی و خانوادگی نیست.

وی بر جدی گرفتن توصیه‌های پلیسی به منظور تامین امنیت اطلاعات تاکید کرد و گفت: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت مجرمانه سایت‌های اینترنتی مراتب را به پلیس فتا گزارش کنند.

فارس/

Share