رییس پلیس امنیت عمومی استان گیلان خبرداد

دستگیری سرکرده شرکت هرمی«کیونت» در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس پلیس امنیت عمومی استان گیلان از دستگیری سرکرده شرکت هرمی “کیونت” در گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس پلیس امنیت عمومی استان گیلان از دستگیری سرکرده شرکت هرمی “کیونت” در گیلان خبر داد.

dast-11-193 سرهنگ مهرداد مهرگان با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه فردی ۲۵ ساله اهل و ساکن مازندران اقدام به تشکیل شبکه هرمی کرده و زیرشاخه‌های در سطح وسیع در کشور دارد، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

رییس پلیس امنیت عمومی گیلان با بیان اینکه ماموران اداره عملیات با تحقیقات پلیسی ضمن اطمینان از صحت موضوع، اطلاع حاصل کردند که متهم سرکرده شبکه هرمی کیونت بوده و قصد دارد از استان خارج شود، اشاره کرد: کارشناسان اداره عملیات این پلیس با تشکیل تیم ویژه‌ای پس از ساعت‌ها تعقیب و مراقبت و شگردهای خاص پلیسی و کنترل نامحسوس راههای مواصلاتی استان و چهره‌زنی سرشبکه شرکت‌های هرمی سرانجام وی در پایانه مسافربری شناسایی و دستگیر کردند.

رییس پلیس امنیت عمومی استان گیلان افزود: در اجرای نیابت قضایی از شهرستان ماسال و ارجاعی از دادسرای رشت به این پلیس نیز، پرونده در دستور و چرخه اطلاعاتی و از طریق اداره عملیات این پلیس مورد پیگیری قرار گرفته بود.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، گفت: متهم با معرفی خود با نام مستعار عرشیا، اقدام به عضوگیری کرده و از این طریق به مبالغ هنگفتی دست یافته است.

به گفته وی، متهم با دستور مقام قضایی راهی زندان شده و شناسایی سایر اعضای شبکه همچنان ادامه دارد.
/ایسنا

Share