خاطره نماینده مردم رشت در مجلس از دوران مدرسه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: همواره از جمله افرادی هستم که طالب مدرسه و عاشق کتابند. غلامعلی جعفرزاده، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید با بیان خاطراتی از حضورش در مدرسه، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از روستایی بسیار دور برای تحصیل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: همواره از جمله افرادی هستم که طالب مدرسه و عاشق کتابند.

1410950607985_1410942109948_13235غلامعلی جعفرزاده، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید با بیان خاطراتی از حضورش در مدرسه، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه از روستایی بسیار دور برای تحصیل به شهر می‌آمدم و بابای خوب مدرسه درب را باز می‌کرد، استقبال با خوشرویی ایشان در ذهنم ماندگار شده است، سپس مورد لطف مدیر و معاونان قرار می‌گرفتم.

وی تاکید کرد: توصیه‌ام به دانش آموزان حفظ خاطرات خوش مدرسه است و از لحظات بودن در مدرسه و کنار دوستان و همچنین وجود معلمان بهره لازم را ببرند چراکه این ایام خوش هرگز تکرار نمی‌شوند.

جعفرزاده با بیان اینکه سنگر تعلیم و تربیت، بالاترین رکن فرهنگی در کشور است، افزود: امروز امت‌های اسلامی نیاز به یک تفکر و اندیشه برای مقابله با دشمن خود دارند و این تفکر به جزء در سنگر تعلیم و تربیت در هیچ جا یافت نمی‌شود.

وی گفت: بی گمان، رسیدن به اهداف فرهنگی مدنظر که برگرفته از رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری است؛ در گرو برنامه‌ریزی مدیران و همگرایی و کار و کوشش همه اهالی فرهنگ است و برآورده شدن آن، نیازمند دوری گزیدن از واگرایی و جلوگیری از بروز نگرانی‌ها و اختلافات فرصت سوز است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سنگر تعلیم و تربیت، بالاترین رکن فرهنگی در کشور است، گفت: امروز امت های اسلامی نیاز به یک تفکر و اندیشه برای مقابله با دشمن خود دارند و این فکر و تفکر به جزء در سنگر تعلیم و تربیت در هیچ جا یافت نمی شود.
/ایسنا

 

Share