مي خواهم در ليگ برتر هلند بازي کنم

جواب رد جهانبخش به پیشنهادهای قطری و اماراتی !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،علیرضا جهانبخش بازیکن گیلانی تیم نایمخن هلند قصد جدایی از این تیم را دارد تا در لیگ برتر هلند بازی کند اما هنوز این باشگاه رضایتنامه او را صادر نکرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،علیرضا جهانبخش بازیکن  گیلانی تیم نایمخن هلند  قصد جدایی از این تیم را دارد تا در لیگ برتر هلند بازی کند اما هنوز این باشگاه رضایتنامه او را صادر نکرده است.jahanbakhs

علیرضا جهانبخش در همین خصوص و برد ۵ بر یک این تیم برابر فورتانا سیتارد گفت: توانستیم ۳ برد متوالی بدست بیاوریم و صدر نشین جدول رده بندی هستیم. ما در این بازی خیلی موقعیت داشتیم و می توانستیم این تیم را دو رقمی کنیم. خودم دو موقعیت داشتم و بازیکنان دیگر ۴،۵ موقعیت داشتند.

او در مورد جدایی اش از نایمخن و پیشنهادهایش گفت: ۲ پیشنهاد خارج از هلند داشتم و مسئولان این تیم ها با باشگاه صحبت کردند. اما چون دوست داشتم در هلند بمانم روی پیشنهادات هلندی تمرکز کردم. تیم های هیرنوین و خرونینخن که بازیکن ساز هستند به من پیشنهاد دادند که در لیگ اروپا هم حضور دارند. اما نایمخن مبلغ پیشنهادی بالایی را برای رضایتنامه درخواست کردند و حتی بحث حضور قطعی من در این تیم ها مطرح شد اما هنوز توافقی انجام نشده است.

او در پاسخ به این که به صورت قرضی  یا قطعی  از تیم نایمخن جدا می شود گفت : باید ببینم باشگاه چه تصمیمی می گیرد. این تیم ها می خواهند بصورت قطعی رضایتنام من را بگیرند. من با مدیرعامل و رئیس باشگاه صحبت کردم و گفتم ۳ بازی برای شما انجام دادم و دوست دارم پیشرفت کنم. به آنها گفتم اگر در لیگ برتر هلند بازی کنم هم خودم پیشرفت می کنم و هم اینکه می توان در تیم ملی شرایط بهتری بدست بیاورم. آنا قول دادند شرایط را برای من مهیا کنند و امیدوارم این اتفاق بیافتد و مبلغ درخواستی برای رضایتنامه را کمتر کنند.رئیس باشگاه به من گفت: تو بین مردم محبوب هستی و دوستت دارند. اگر همین جا بمانی و تا نیم فصل بازی های خوبی انجام دهی و می توانی به تیم های بهتر بروی. باید صبر کنی تا پیشنهادهای بهتری برایت برسد./ورزش سه

Share