جشنواره غذاهای بومی محلی در تالش برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم افتتاح طرح سالم سازی دریا تکی تازه آباد تالش و جشنواره غذاهای بومی محلی در تالش برگزار شد. این مراسم که با حضور یونس رنجکش سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان و فتح اللهی فرماندار شهرستان تالش برگزار گردید از طرح سالم سازی تکی تازه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم افتتاح طرح سالم سازی دریا تکی تازه آباد تالش و جشنواره غذاهای بومی محلی در تالش برگزار شد.
تالشاین مراسم که با حضور یونس رنجکش سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان و فتح اللهی فرماندار شهرستان تالش برگزار گردید از طرح سالم سازی تکی تازه آباد تالش رونمایی شد.
همچنین درکنار افتتاح این طرح ، جشنواره غذاهای بومی محلی تالش با اجرای برنامه های شاد و مفرح انجام گرفت.
سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی : باید تلاش کنیم تا روحیه نشاط و شادابی در جامعه گسترش یابد.
یونس رنجکش در این مراسم افزود : افزایش روحیه نشاط و شادابی موجب افزایش امید به زندگی می شود .
وی اظهار داشت : دستگاه های فرهنگی و اجتماعی باید با تمرکز برروی برنامه های مختلف که موجب ایجاد انگیزه و تغییر روحیه زندگی در جامعه میشود تلاش های هدفمندی داشته و ازهمه ظرفیت ها در ابعاد فرهنگی ، هنری ، مذهبی و ورزشی در این زمینه بهره گیری کنند.
وی تاکید کرد : دولت تدبیر و امید در شعار هفته دولت امسال نشاط و امید را سرلوحه فعالیت های خود قرار داد و براین اساس کارگزاران آن بویژه در استان گیلان تلاشدارند تا هم سو با اهداف و برنامه های دولت حرکت کنند.
وی پیگیری های ویژه استاندار گیلان در گسترش طرح های سالم سازی با کیفیت مطلوب برای بهره برداران را از جمله برنامه های تعریف شده در این زمینه دانست.
وی یادآور شد : اختصاص کد ملی برای طرح های سالم سازی در استان گیلان برای نخستین بار از سوی هیأت دولت نمونه ای از این اقدامات است که در سال های آینده شاهد تحقق دست آورد های عملی آن خواهیم بود .
دبیر ستاد سلامت دریای استان گیلان اضافه کرد : به همین منظور ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای اولین بار امسال به استان های شمالی کشور اختصاص یافت که سهم خوبی برای استان گیلان پیش بینی شده است که این اتفاق می تواند تحول اثر بخشی در خدمت دهی به گردشگران ایجاد کند.
رنجکش افزود: برگزاری برنامه هایی چون جُنگ های شادی و جشنواره های مختلف فرصتی برای معرفی جاذبه های گردشگری منطقه و پذیرش گردشگر است .
به گفته وی سرمایه گزاری در ساحل می تواند نقش مهمی در اشتغالزایی برای ساکنان منطقه و رشد اقتصادی آنان داشته باشد.
وی یادآور شد : این استان آمادگی های لازم برای استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در حوزه سرمایه گزاری برای ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی را دارد.
در پایان مراسم از برگزیدگان جشنواره غذاهای بومی محلی با اهدا لوح و جوایز تقدیر به عمل آمد.
تالش 1 تالش 2

Share