ممانعت از ورود نماینده وزیر علوم به دانشگاه

تودیع و معارفه رئیس دانشگاه جابر بن حیان رشت به جنجال کشیده شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده وزیر علوم در مؤسسات غیر انتفاعی گیلان با اشاره به تخلفات احتمالی در موسسه آموزش عالی جابربن حیان، گفت: با هرگونه واریز شهریه دانشجویان به حساب شخصی فرد خاصی یا هر فرد دیگر برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم , نماینده وزیر علوم در مؤسسات غیر انتفاعی گیلان با اشاره به تخلفات احتمالی در موسسه آموزش عالی جابربن حیان، گفت: با هرگونه واریز شهریه دانشجویان به حساب شخصی فرد خاصی یا هر فرد دیگر برخورد می‌شود.

jaber-2 داود احمدی‌دستجردی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از موسسات غیرانتفاعی رشت در جمع خبرنگاران، با اشاره به ممانعت از ورود وی و چند مسئول و خبرنگاران به مراسم تودیع و معارفه رئیس موسسه آموزش عالی جابربن حیان اظهار کرد: با خاطیان اتفاقات رشت در موسسه جابر بن حیان برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به جلوگیری از ورود خبرنگاران به دانشگاه و شرکت در مراسم تودیع و معارفه، افزود: از ورود مسئولان نیز به این مرکز آموزش عالی جلوگیری شد.

نماینده وزیر علوم در مؤسسات غیر انتفاعی گیلان گفت: باید قانون در دانشگاه‌ها رعایت شود و برخورد و بی‌احترامی با مسئولان بالارتبه دانشگاه بی‌قانونی است.

احمدی‌دستجردی تغییر رئیس دانشگاه را غیرسیاسی دانست و گفت: تخلفات احتمالی این دانشگاه رسیدگی و با هرگونه واریز شهریه دانشجویان به حساب شخصی فرد خاصی یا هر فرد دیگر برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه به صورت کتبی رئیس هیئت نظارت استان زمان مراسم تودیع و معارفه را اعلام کرده بود، تصریح کرد: با خبرنگاران برخورد زشتی شد که این مسئله پیگیری می‌شود.

نماینده وزیر علوم در مؤسسات غیر انتفاعی گیلان تصریح کرد: بی‌شک کسانی که به مسئولان و مسئول سابق حراست دانشگاه بی‌احترامی کردند شناسایی و با آنان برخورد می‌کنیم.

احمدی‌دستجردی گفت: پس از اتفاقات رخ داده مراسم تودیع رئیسس قبلی مرکز آموزش عالی و معارفه محمد حسن فؤادیان رییس جدید مؤسسه آموزش عالی جابر بن حیان رشت در این دانشکده، این مراسم در دانشگاه گیلان برگزار شد.

Share