همزان با دهه کرامت و ایام ولادت حضرت امام رضا (ع)

تشرف یک زن بهایی به اسلام در حرم خواهر امام رشت+ تصویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یک زن بهایی با حضور در مسجد بزرگ خواهر امام رضا (ع) شهرستان رشت و در جوار حرم مطهر فاطمه اخری (س) طی مراسمی که با حضور امام جماعت موقت و هیئت امناء مسجد بزرگ خواهر امام (س) برگزار شد، با گفتن شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همزان با دهه کرامت و ایام ولادت حضرت امام رضا (ع) یک زن بهایی با حضور در مسجد بزرگ خواهر امام رضا (ع) شهرستان رشت و در جوار حرم مطهر فاطمه اخری (س) طی مراسمی که با حضور امام جماعت موقت و هیئت امناء مسجد بزرگ خواهر امام (س) برگزار شد، با گفتن شهادتین به دین مبین اسلام مشرف شد.

130-300x209این بانوی تازه مسلمان شده با اختیار مذهب شیعه نام خود را در لیست محبان و شیعیان امیرالمومنین علی (ع) و اهل بیت علیهم اسلام ثبت کرد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سیدی امام جماعت موقت این مسجد پس از موعظه و تبریک به این خانم، یک جلد کلام الله مجید به وی اهدا نمود.

مستبصر بهایی در پایان مراسم تشرف، گفت: هیچ دینی نمی‌ تواند احکام و اعتقاداتی همچون احکام دین اسلام را به پیروان خود ارائه دهد، زیرا کامل‌ ترین و مفیدترین دستورات دینی، دستورات دین اسلام است که فرد با اعتقاد و پایبـندی به آن ها خود را در جایگاهی می‌ یابد که ابرار و صالحین هستند.

Share