رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان

تحصیل کرده بودن تحریریه دیارمیرزا بسیار ارزشمند است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر مرتضی رضایی رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان به همراه معاون دانشگاه و هیات همراه عصر امروز از تحریریهٔ پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بازدید نمود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر مرتضی رضایی رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان به همراه معاون دانشگاه و هیات rezaei_0104 (2)همراه عصر امروز از تحریریهٔ پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بازدید نمود.
رضایی در این دیدار با بیان اینکه شما خبرنگاران در راه خطیری گام برداشته‌اید افزود: انتشار یا عدم انتشار برخی اخبار ممکن است برای عده‌ای ناراحت کننده باشد اما رسالت خبرنگاری ایجاب می‌کند که شما در این راه قدم بردارید.
وی با یان اینکه دیارمیرزا را لحظه به لحظه رصد می‌کنم گفت: بشخصه از بینندگان اصلی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هستم و جا دارد به دلیل سرعت در انتشار اخبار و همچنین پوشش تصویری مراسم‌ها و وقایع مختلف استانی از شما تشکر کنم. اینکه در هر روز و در هر شرایطی اعم از گرما و سرما تمامی اخبار را پوشش می‌دهید بسیار عالی است و این موضوع را بنده بار‌ها به همکارانمان گفته‌ام.
رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان هدف از حضور در مجموعهٔ پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا را عرض خسته نباشید به خبرنگاران فعال این پایگاه خبری عنوان کرد و گفت: واقعیت امر این است که خبرنگاران از درآمد بالایی برخوردار نیستند اما عرصه اگاهی بخشی به مردم ارزشمند است و اجر اخروی دارد.
خوشبختانه در سطح استان «دیارمیرزا» واقعا عالی کار کرده و افرادی که از جامعه دانشگاهی هستند اهمیت اطلاع رسانی دقیق را درک می‌کنند.
مرتضی رضایی در ادامه با اشاره به تحصیلات دانشگاهی خبرنگاران تحریریهٔ دیارمیرزا گفت: اینکه اهل علم و دانشگاهی هستید بسیار مهم است و جای خوشحالی دارد و همین موضوع انتظارات را نیز از شما بالا می‌برد.
وی در پایان برای مجموعهٔ پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آرزوی موفقیت کرد و یاداور شد: باید با حمایت‌های لازم در راستای تقویت فعالیت رسانه‌ای این مجموعه بکوشیم.
rezaei_0104 (1) rezaei_0104 (3)

Share