در منطقه آزاد انزلی

بهره برداری از سه واحد تولیدی و شروع احداث سه واحد تولیدی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با حضور جمعی از فعالین اقتصادی وصنعتی و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی بهره برداری از سه واحد تولیدی در این منطقه آغاز و عملیات اجرایی احداث سه واحد تولیدی دیگر با سرمایه گذاری بخش خصوصی شروع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با حضور رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و طهمورث لاهوتی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان، عبدالحسین فخاری دبیرکل موسسه جهانی حلال و قاسم روحانی فر فرماندار شهرستان بندرانزلی و جمعی از فعالین اقتصادی وصنعتی و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی بهره برداری از سه واحد تولیدی در این منطقه آغاز و عملیات اجرایی احداث سه واحد تولیدی دیگر با سرمایه گذاری بخش خصوصی شروع شد.

واحد تولیدی فوم سقفی در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع با سطح زیربنای ۶۵۰ متر مربع از مواد اولیه پلی استایرن اقدام به تولید فوم سقفی می نماید و ظرفیت اسمی تولید این واحد تولیدی ۱۸۰۰ تن در سال می باشد که به صورت مستقیم برای ۲۰ نفر اشتغالزایی شده است.

واحد تولیدی نان فانتزی و صنعتی در زمینی به مساحت۲۹۰۰متر مربع با سطح زیر بنای۲۰۰۰ متر مربع، سالیانه ۳۰۰۰ تن نان تولید و شرایط برای اشتغال ۳۰ نفر فرآهم گردیده است.

روابط عمومی منطقه آزاد انزلی درخصوص سومین واحد تولیدی که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در این منطقه رسماً مورد بهره برداری قرار گرفت افزود: این شرکت با فن آوری نانو اقدام به تولید مواد پاک کننده و شوینده های بیولوژیک می نماید و با اشتغالزایی مستقیم برای ۲۰ نفر سالانه ۶۰۰ هزار لیتر مواد پاک کننده و شوینده تولید می کند.

کلنگ شروع عملیات اجرایی احداث واحدهای تولیدی تولید کننده مواد اولیه دارویی، تولید کننده دستگاه های ازن ژنراتور و واحد تولید کننده فیلتر های آب و دخانیات در شهرک صنعتی ناحیه دو منطقه آزاد انزلی به زمین زده شد.

شرکت تولید کننده مواد اولیه دارویی با ظرفیت تولید سالیانه ۸ میلیون عدد آنتی کو آگو لان و اشتغالزایی ۲۷ نفر، واحد تولید کننده فیلتر های آب و دخانیات توانایی تولید ۶۰۰ هزار عدد دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر سیگار را داشته و امکان اشتغال برای ۲۶ نفر را فرآهم خواهد نمود و در نهایت شرکت تولیدی دستگاه های ازن ژنراتور با اشتغالزایی برای ۱۶ نفر سالانه ۲۰۰ دستگاه ازن ژنراتور وارد بازار مصرف می کند.
SONY DSC SONY DSC SONY DSC

Share