همزمان با هفته دولت

بهره‌برداری از ۳ طرح صنعتی در گیلان با حضور وزیر صنعت

به گزارش پایگاه الاع رسانی دیارمیرزا ،محمدرضا نعمت‌زاده که صبح امروز از راه زمینی وارد گیلان شده است پس از دیدار با امام جمعه رشت دقایقی پیش در شهرک صنعتی سفیدرود رشت برای افتتاح طرح صنعتی شرکت تالک ایرانیان حضور یافت.

به گزارش پایگاه الاع رسانی دیارمیرزا ،محمدرضا نعمت‌زاده که صبح امروز از راه زمینی وارد گیلان شده است پس از دیدار با امام جمعه رشت دقایقی پیش در شهرک صنعتی سفیدرود رشت برای افتتاح طرح صنعتی شرکت تالک ایرانیان حضور یافت.nematzadeh

این شرکت قوطی‌های فلزی درب‌دار «آسان‌ بازشو» تولید می‌کند و سالانه ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن ظرفیت تولید دارد.

در پروانه تاسیس این کارخانه میزان سرمایه‌گذاری ۷۳۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۱۲۰ نفر بود اما تاکنون یک‌هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و ۱۶۰ نفر مشغول به‌کار شدند.

شرکت «تالک‌ایرانیان» نخستین طرح صنعتی گیلان است که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت مورد بهره‌برداری گرفت.

دومین طرح صنعتی گیلان که با حضور نعمت‌زاده افتتاح می‌شود کارخانه فولاد آناهیتای گیلان است که سالانه ۳۲۰ تن تولید میلگرد دارد و برای آن ۴۵۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده و ۱۲۰ نفر اشتغالزایی دارد.

شرکت صنعت‌نیکان چوب پلاست در شهرک صنعتی شفت سومین طرح صنعتی گیلان است که نعمت‌زاده در سفر یک‌روزه خود به این استان آن را افتتاح می‌کند.

این شرکت با تولید چوب و پلاستیک با ظرفیت سالانه ۵۰ هزار تن است که بر اساس پروانه ۲۲۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری ذکر شده اما تاکنون ۲۸۶ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

میزان اشتغالزایی این شرکت بر اساس پروانه تاسیس، ۴۰ نفر بود اما امروز با ۵۰ نفر افتتاح می‌شود./فارس

Share