خطیب موقت رشت

بنیان‌های دنیای غرب به چالش کشیده شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امام جمعه موقت رشت گفت: امروز پایه نظام سیاسی و امنیتی غرب به چالش کشیده شده و در حال سقوط است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امام جمعه موقت رشت گفت: امروز پایه نظام سیاسی و امنیتی غرب به چالش کشیده شده و در حال سقوط است.

13910314000116_PhotoA حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده امروز در نماز جمعه این شهر با تبریک ولادت امام رضا (ع) اظهار کرد: ۹۰ درصد مردم ایران شیعه هستند و این امر به دلیل وجود امام رضا (ع) است.

وی برگزاری کرسی‌های علمی توسط مامون عباسی برای امام رضا (ع) را در شناختن مسلمانان از شخصیت این امام تاثیرگذار دانست و افزود: استقرار سادات علوی از برکات حضور امام رضا (ع) در ایران است.

خطیب موقت رشت وجود حرم مطهر امام رضا (ع) در کشور را سرمنشأ خبر و برکت برای تشیع خواند و تصریح کرد: زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) موجب تقویت روحی افراد می‌شود.

وی با بیان اینکه تقویت روحیه ولایت‌مداری در ایران به دلیل حضور امام رضا (ع) در کشور است گفت: ولایت‌مداری مرز توحید و خداپرستی است.

شفیعی‌زاده به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب درباره شکل‌گیری نظم نوین جهانی رهنمودهایی را ارائه فرمودند.

وی با بیان اینکه مدت ۷۰ سال است که آمریکا و دنیای غرب مردم جهان را فریب داده و حقه‌بازی کرده‌اند، تصریح کرد: امروز با رمزگشایی مقام معظم رهبری از نظم نوین جهانی حقایق مشخص شده است.

خطیب موقت رشت با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نظام غرب را بر پایه فکری و ارزشی و سیاسی و نظامی عنوان کردند، ادامه داد: پایه فکری نظام غرب بر اساس آزادی، حقوق بشر، دموکراسی و دفاع از انسان‌ها است اما گذشت زمان مشخص کرده که این موضوعات سرابی بیش نیست.

وی با اشاره به اینکه تمام مبنای بنیان‌های دنیای غرب به چالش کشیده شده است، خاطرنشان کرد: به چالش کشیده شدن بنیاد خانواده از بحران‌های اخلاقی در غرب است.

شفیعی‌زاده با تصریح بر اینکه امروز پایه نظام سیاسی و امنیتی غرب به چالش کشیده شده است، متذکر شد: آمریکا هیمنه‌ای برای خود ایجاد کرد که نماد آن رژیم صهیونیستی بود.

وی خاطرنشان کرد: این هیمنه در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه، ۸ روزه و ۵۰ روزه توسط مردم مظلوم غزه شکسته شده و در حال سقوط است.
/فارس

Share