تجلیل از ملی پخش فراورده های نفتی گیلان

برنامه دولت تأمین رفاه مناسب در شأن ملت ایران است+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت:برنامه دولت تأمین رفاه مناسب در شأن ملت ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت:برنامه دولت تأمین رفاه مناسب در شأن ملت ایران است.
96محمد احمدی پور که به مناسبت هفته دولت در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گیلان حضور داشت در سخنانی گفت: هفته دولت متعلق به همه است، تفاوتی بین دولت و ملت نیست خوشبختانه نوع ارتباطی که در نظام اسلامی بین این دو تعریف شده به گونه ای است که دولت خودش را از ملت و ملت هم خودش را از دولت می داند.
وی افزود: اگر برای هر انقلاب، شاخصه هایی در نظر بگیریم، دینی بودن و مردمی بودن و داشتن ولایت فقیه از شاخصه های انقلاب اسلامی ایران است که در سختی ها و گرفتاری ها چراغ راه ایندهبوده است.
وی ادامه داد: مبنای توسعه کشور ، جدای از منابع انسانی، محور توسعه منابع اقتصادی اش با نفت بوده، برای همین دشمن همه تلاشش این بوده است تا نفت را از گردونه اقتصاد کشور خارج کند تا مشکل بوجود بیاورد.
احمدی پور تصریح کرد: ما می توانیم روزانه ۴ تا ۵ میلیون بشکه نفت تولید کنیم و منابع ارزی خود را تامین نماییم اما تحریم ها باعث شد روزانه کمتر از آن تولید کنیم که این مقدار با توجه به هزینه های تولید و نگهداری کافی نیست.
وی گفت: در ۸ سال گذشته در سیاست خارجی دچار یک مشکل بزرگ یعنی تحریمها شده ایم که باعث ایجاد تورم و سپس رکود شد و در نهایت عدم ایجاد اشتغال را در پی داشت. بیکاری هم مشکلی است که هر کسی در خانه خود آن را لمس کرده است، ان شائ الله با تلاش و راهبری مدیران دولت تدبیر و امید این مشکلات نیز مرتفع خواهد شد.
وی یادآور شد: خوشبختانه در سال گذشته چند حادثه مهم رخ داده است؛ یکی اینکه رهبری معظم از دولت حمایت کرد تا دولتمردان با آرامش کار کنند، در کنار این آرامش، امیدی هم حاصل شد که بخشی از آن به سیاست خارجی دولت تدبیر و امید بر می گردد، در بخش داخلی هم یک انضباط مالی در حال رخ دادن است تا تورم کنترل شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان تاکید کرد: تورم در کشور ما از بین نرفته است، ما تورم بالای ۳۵ تا ۴۰ درصدی داشته ایم و اگر بحث کنترل پیش می آید منظور از بین رفتن آن نیست بلکه توانسته ایم آن را به زیر ۲۵ درصد برسانیم که قطعا بدنیال آن کاهش رکود را نیز در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به سفر وزیر ارتباطات به گیلان گفت: خوشبختانه سطح سواد در گیلان بالاست و این توقع را بوجود آورده که افراد سراغ کارهای یدی و فیزیکی نروند بلکه بیشتر بدنبال ایجاد اشتغال های نو باشند، اشتغال نو هم لازمه اش داشتن شبکه های مخابراتی قوی است که ما در پی سفر وزیر ارتباطات بدنبال آن بوده ایم.
احمدی پور با اشاره به حاشیه سازی برخی افراد متذکر شد: هرگز وقت خود را برای جواب دادن به افرادی که بدنبال ایجاد فضای تشنج هستند نمی گذاریم، این سیاست دولت دکتر روحانی است که باید فقط وقت خود را برای کار کردن و ارائه خدمات مناسب به مردم بگذاریم و حاشیه سازان را به حال خود رها کنیم.
وی در پایان ضمن رساندن پیام تقدیر و تشکر استاندار گیلان به کارکنان پرتلاش شرکت نفت اظهار داشت: همه مردم ، چه در مواقع عادی و چه در مواقع بحران از خدمات کارکنان شرکت نفت بهره مند می شوند، خوشبختانه با درایت مدیریت این شرکت هرگز با بحران کمبود سوخت مواجه نبوده ایم که این جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گیلان نیز در ابتدای این مراسم در سخنانی ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان گفت: الحمدالله توانستیم از بحران هایی چون بحران برف سال گذشته، افزایش ۱۰ درصدی گردشگران در ایام نوروز امسال، هجوم بی سابقه گردشگر در تعطیلات عید فطر اخیر و همچنین مشکلات فصل کشاورزی سربلند بیرون بیاییم.
فردین چراجیافزود: در فصل کشاورزی اخیر همکاری خوبی با شرکت آب منطقه ای داشتیم و برای مقابله با کم آبی خارج از سهمیه برای پمپ کشاورزان سوخت در نظر گرفته ایم، و حتی در تعطیلات عید فطر با ورود ۲۰۰ هزار خودرو به گیلان متسط مصرف بنزین از ۲و نیم میلیون لیتر در روز به ۵ میلیون لیتر رسید که خوشبختانه توانستیم کنترل کنیم.
وی یادآور شد: همه اینها به مدد همکاران پر تلاش و زحمتکش و مظلوم شرکت نفت گیلان به دست امد که جا دارد لااقل به بهانه هفته دولت تقدیری از انها داشته باشیم.
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح یادبود و هدایایی از کارکنان نمونه این دستگاه اجرایی تجلیل به عمل امد.
97 98 99

Share