قابل توجه شهروندان

برقراری ارتباط شهروندان با پروفسور سمیعی در بیمارستان پورسینا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جراح برجسته مغز و اعصاب جهان گفت: بیماران جراحی مغز و اعصاب گیلان می‌توانند پرونده‌های پزشکی خود را از طریق واحد ارتباط بیمارستان پورسینای رشت به بنده در آلمان برسانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جراح برجسته مغز و اعصاب جهان گفت: بیماران جراحی مغز و اعصاب گیلان می‌توانند پرونده‌های پزشکی خود را از طریق واحد ارتباط بیمارستان پورسینای رشت به بنده در آلمان برسانند.

samieiپروفسور سمیعی در حاشیه سفر خود به گیلان  درباره علاقه‌مندی مردم این استان برای برقراری ارتباط با وی در آلمان اظهار کرد: در فرصت کوتاهی که به رشت سفر کردم نمی‌توانستم نظر کاملی به پرونده‌های پزشکی بیماران دهم.

وی افزود: از بیمارانی که بیماری آنها در زمینه جراحی مغز و اعصاب و مربوط به تخصص بنده است می‌خواهم از طریق بیمارستان پورسینای رشت اقدام کنند و مطمئن باشند پرونده‌هایی که نیاز به بررسی تخصصی بنده داشته باشد حتما به دستم می‌رسد و پاسخ دریافت می‌کنند.

این جراح برجسته و حاذق مغز و اعصاب جهان با بیان اینکه پاسخ مشکلات پرونده‌های مورد نیاز پزشکی را می‌دهم، تصریح کرد: شهروندان گیلانی برای رساندن پرونده‌های پزشکی بیماران خود دغدغه خاطر نداشته باشند.

وی موضوع درمان بیماران را دارای اهمیت زیادی دانست و خاطرنشان کرد: بنده همواره برای خدمت به مردم ایران و شهروندان گیلان آمادگی کامل دارم و این روند تا زمان برقراری حیات تداوم می‌یابد.

سمیعی نسل آینده را سبب مباهات خواند و یادآور شد: نسل آینده و جوانان ایران گام‌های بزرگی در عرصه‌های علمی برمی‌دارند.

وی با قدردانی از استقبال مردم گیلان و شهروندان از او، خاطرنشان کرد: بنده افتخار می‌کنم که یک شهروند رشتی، هستم.

جراح برجسته مغز و اعصاب جهان مردم رشت و گیلان را قدرشناس خواند و تصریح کرد: مهربانی و عطوفت مردم نشانه فرهنگ بزرگ و اصیل گیلان و ایران است.

وی متذکر شد: زمانی که اینهمه ابراز محبت از مردم را می‌بینم آتش عشق و علاقه‌ای وصف‌ناپذیر نسبت به شهر و شهروندان در وجودم شعله‌ور می‌شود.

پروفسور سمیعی یادآور شد: خداوند مهربان را شاکرم از اینکه بار دیگر یاری‌ام کرد تا در زادگاه خودم شهر رشت و در جمع صمیمی و مهربان مردم حضور یابم.

ارتباط برقراری شهروندان گیلان با پروفسور سمیعی در بیمارستان پورسینای رشت

واحد ارتباط با پروفسور سمیعی در بیمارستان پورسینای رشت آماده ارائه خدمات به تمام بیماران شده است.

بیماران جراحی مغز و اعصاب که تمایل دارند برای درمان بیماری خود از تخصص پروفسور مجید سمیعی بهره‌مند شوند می‌توانند به مرکز تحقیقات ترومای جاده‌ای گیلان در بیمارستان پورسینای رشت مراجعه کنند تا پس از طی مراحل اجرایی زمینه برقراری ارتباط درمانی آنها با پروفسور سمیعی در آلمان فراهم شود.

طبق اظهارات مسئولان بیمارستان پورسینای رشت، تمام تمهیدات لازم برای برقراری ارتباط با مرکز علوم اعصاب «هانوفر» آلمان فراهم شده است و در این زمینه واحد ارتباط با پروفسور سمیعی همه روزه به جز ایام تعطیل در ساعت اداری پاسخگوی مراجعان خواهد بود.

در مدت حضور پروفسور سمیعی در گیلان بیش از ۲۰۰ بیمار جراحی مغز و اعصاب به بیمارستان پورسینای رشت مراجعه کردند.
/فارس

Share