اولین شغل مسی + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا ، عکسی از دوران کودکی مسی روز گذشته توجه بسیاری از کاربران اینترنتی را به خود جلب کرد. پایگاه خبری فاکس نیوز در گزارشی به انتشار عکسی از دوران کودکی مسی در فیسبوک اشاره کرده و نوشته است که این عکس ستاره بارسلونا ده‌ها هزار لایک خورده و […]

1409987776418_messiبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا ، عکسی از دوران کودکی مسی روز گذشته توجه بسیاری از کاربران اینترنتی را به خود جلب کرد.

پایگاه خبری فاکس نیوز در گزارشی به انتشار عکسی از دوران کودکی مسی در فیسبوک اشاره کرده و نوشته است که این عکس ستاره بارسلونا ده‌ها هزار لایک خورده و مورد توجه تعداد زیادی از مردم جهان قرار گرفته است.

در این عکس که ستاره آرژانتین را در لباس آتش‌نشانی نمایش می‌دهد، مسی در کنار دختری ایستاده و خنده شیرینی بر لب دارد. این عکس تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بار مورد پسند کاربران فیسبوک قرار گرفته و نزدیک به ۷ هزار نفر هم در زیر این پست نظر گذاشته‌ و از دیدن این عکس ابراز خوشحالی کرده‌اند. در این عکس مسی یک سبیل مصنوعی هم دارد و به نظر می‌رسد دختری که کنارش ایستاده خواهرش باشد. عنوان شغل هم در بالای آن این گونه نوشته شده: “اولین شغل مسی” و همین باعث شده کاربران زیادی از این عکس خوش‌شان بیاید.

سایت موندو دیپورتیوو که برای اولین بار این عکس را منتشر کرده نوشته است این عکس متعلق به آلبومی از اسپانسر مسی است که در کارهای خیریه مشارکت دارد. /ایسنا

Share