با تایید مقام معظم رهبری

امام جمعه جدید بندر انزلی منصوب و معارفه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه جدید شهرستان بندر انزلی در خطبه های این هفته، مصادف با ششمین روز هفته دولت ، راز جاودانگی شهیدان رجایی و باهنر را اخلاص و تلاش توأمان دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا ,امام جمعه جدید شهرستان بندر انزلی در خطبه های این هفته، مصادف با ششمین روز هفته دولت ، راز جاودانگی شهیدان رجایی و باهنر را اخلاص و تلاش توأمان دانست.
حجت الاسلام والمسلمین ˈسید عبدالجواد شمس الدین ˈ در نخستین حضور خود در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بندر انزلی، با اشاره به هفته دولت افزود: دو ویژگی بارزی که نام شهیدان رجایی و باهنر را جاودانه کرد؛ اخلاص عمل و دیگری تلاش مشفقانه این دو دولتمرد انقلابی بود.

IMG_2942وی تاکید کرد: امروز نیز خدمتگزاران نظام اسلامی باید مخلصانه و دلسوزانه حرکت کنند و یقینا نام هرکس که اینگونه گام بر دارد جاودان می شود.

امام جمعه بندرانزلی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اعضای دولت اشاره و تصریح کرد : معظم له رهنمود هایی در ۱۵ محور ارائه دادند که باید نصب العین همه ما باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با واکاوی دو محور « کار ، فعالیت و خدمت مستمر با پرهیز از حاشیه ها » و «تکیه بر توان و ظرفیت داخلی » از مسئولان خواست تا توان و تمرکزشان را بر خدمت صادقانه متمرکز کنند.

وی در خاتمه با اشاره به پیروزی رزمندگان مقاومت در غزه گفت: این نصرت نشانه تحقق وعده الهی است.

همچنین ˈ قاسم روحانی فرˈ فرماندار بندرانزلی به عنوان سخنران پیش از خطبه این هفته نماز جمعه ضمن ارائه گزارش عملکرد گفت : دولت تدبیر و امید شعار ˈآرامش و امیدˈ را برگزیده لذا امیدواریم همه ما بتوانیم در امور محوله و وظایفمان به گونه ای عمل کنیم که به تقویت این باور در بین مردم بیانجامد.

آیت الله اختری عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور بعنوان دیگر سخنران نمازجمعه این هفته نماز گزاران را مهمانان خدا خطاب و خاطرنشان کرد : نماز جمعه، بزرگترین پایگاه ذکر است.

وی در توصیف نماز جمعه به عنوان عالی ترین مصداق از ذکر الله اکبر گفت: اینکه هم زمان جمعی باهم یاد خداوند می کنند ، توفیقات و موهبت های فراوانی برای جمع و جامعه دارد لذا باید در این پایگاه ذکر ، حضوری هرچه پر رنگتر داشته باشیم.

عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور به فرموده امام راحل اشاره و یاداوری کرد : ایشان می فرمودند اگر تنها دستور ما فقط همین احیای نماز جمعه قلمداد شود، داشته ای بزرگ و در خور اعتنا است.

وی افزود : به برکت همین نماز جماعت است که امروز ایران اسلامی پایگاه اسلام در سراسر دنیا است و به خواست خدا پایگاه ظهور حضرت حجت (ع ) خواهد بود.

آیت اله اختری تاکید کرد : مقام معظم رهبری می فرمایند حضور مردم همیشه کارساز است لذا وقتی نماز جمعه با جمعیت برگزار میشود راهی است تا خواسته های مردم به واسطه تریبون مهم نمازجمعه به گوش نمایندگان و به گوش مسئولان برسد.

وی در خاتمه با تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین ˈ سید داوود موسوی ˈ گفت: با توجه به تایید قاطعی که حجت الاسلام والمسلمین ˈ سید عبد الجواد شمس الدین ˈ از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور گرفتند یقینا مایه خیر و امید برای مردمان انزلی خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمینˈ اسلامی نژادˈ رییس دفترنمایندگی شورای سیاستگزاری ائمه جمعه در گیلان با رساندن پیام تقدیر و تبریک آیت اله قربانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان ، حکم انتصاب امام جمعه جدید انزلی را قرائت کرد.

در ادامه مراسم نماز جمعه این هفته انزلی حجت الاسلام و المسلمین ˈ سید داوود موسویˈ در سخنان کوتاهی حضور حجت الاسلام و المسلمینˈشمس الدینˈ را هدیه در دهه کرامت برای مردم انزلی دانست و از نمازگزاران جمعه خداحافظی کرد.

همچنین بیانیه حمایت از غزه صادرشده از سوی گردان های بیت المقدس بسیج قرائت و توسط نمازگزاران تائید شد .

حجت الاسلام والمسلمین ˈسید عبدالجواد شمس الدین ˈ با تایید مقام معظم رهبری و مصوبه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور از امروز ( هفتم شهریور ماه ) به مدت سه سال به سمت امام جمعه شهرستان بندرانزلی منصوب شد.

به گزارش دیارمیرزا حجت الاسلام و المسلمین سید داوود موسوی به عنوان امام جمعه  محمودآباد مازندران منصوب شده است.

Share