اقدام پسندیده شهردار رشت+ عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت با حضور سرزده در پارک سبزه میدان از بازنشستگان حاضر دیدار و در خصوص وضعیت پارک های سطح شهر و مشکلات شهری با آنان گفتگو کرد. شهردار رشت در این دیدار بازنشستگان را مایه مباهات ، عزت و منزلت خواند و با تاکید بر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد ابراهیم خلیلی شهردار رشت با حضور سرزده در پارک سبزه میدان از بازنشستگان حاضر دیدار و در خصوص وضعیت پارک های سطح شهر و مشکلات شهری با آنان گفتگو کرد.
شهردار رشت در این دیدار بازنشستگان را مایه مباهات ، عزت و منزلت خواند و با تاکید بر ایجاد آرامش برای این عزیزان ، گفت: ساختار یک شهر فقط ساختمان ها و کوچه، معابر و معماری آن نیست بلکه بخش بزرگی از هویت و تاریخ هر شهر با مشاهدات و تجربیات عزیزانی چون شما شکل می گیرد و این تجربیات یاد آور معانی و وقایع تاریخی بوده و سازنده حیات ذهنی جامعه می باشد.
وی خطاب به بازنشستگان افزود: ما هم تلاش می کنیم تا با تکیه و استفاده از اطلاعات ارزشمند شما ، پاسخگوی مطالبات شهروندان باشیم. بازنشستگان نیز با اشاره به برخی مشکلات موجود، توجه بیشتر مدیریت شهری به بافت قدیمی شهر را خواستار شدند.
DSC05235 DSC05248 DSC05285 DSC05356

Share