فرمانده سپاه رودبار خبر داد :

اقدام جالب و قابل تحسین فرمانده سپاه رودبار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا ، فرمانده سپاه ناحیه رودبار بیان کرد: خانواده‌هایی که دستگاه ماهواره خود را به پایگاه‌های بسیج تحویل دهند یک دستگاه دیجیتال دریافت امواج ماهواره هدیه می گیرند.

13930602000007_PhotoAبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا ، کمال حیدری ظهر امروز در مراسم اهدای ۵۰ دستگاه دیجیتال دریافت امواج ماهواره به شهروندان این شهرستان اظهار کرد: استفاده از راهکارهای کارشناسی و ایجابی و همچنین بهره‌گیری از گزینه‌های مناسب جایگزین از اثر مخرب ماهواره در جامعه جلوگیری می‌کند.

وی روشنگری را عامل مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن عنوان کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۱۱۷ نشست در راستای مقابله با دجالواره در رودبار برگزار شده است.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار بیان کرد: خانواده‌هایی که دستگاه ماهواره خود را به پایگاه‌های بسیج تحویل دهند یک دستگاه دیجیتال دریافت امواج ماهواره هدیه می گیرند.

حیدری با بیان اینکه حرکت خوبی در راستای واگذاری دستگاه دیجیتال دریافت امواج ماهواره در رودبار آغاز شده است، تصریح کرد: امیدواریم حرکت مذکور در تمام شهرهای کشور ایجاد شود.

وی موفقیت در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را در گرو مشارکت و همکاری تمام افراد جامعه عنوان کرد و گفت: اهدای گیرنده دیجیتال در مقابل تحویل دستگاه ماهواره در رودبار ادامه دارد./فارس

Share