با حضور مسئولین

افتتاح اولین دفتر حمل و نقل روستایی استان در شهرستان فومن

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،صبح روز شنبه و در آخرین روز از هفته دولت چندین پروژه در شهرستان فومن با حضور ناصر عاشوری نماینده شهرستان های فومن و شفت ، اسماعیل قربانزاده فرماندار و مسئولین شهرستان فومن افتتاح شد .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،صبح روز شنبه و در آخرین روز از هفته دولت چندین پروژه در شهرستان فومن با حضور ناصر عاشوری نماینده شهرستان های فومن و شفت ، اسماعیل قربانزاده فرماندار و مسئولین شهرستان فومن افتتاح شد .
مرمت و بازسازی سد بتنی اژدها جوب لولمان مربوط به اداره امور آب فومنات ، افتتاح ساختمان دهیاری روستای آلاله گوراب ، افتتاح ۴۰ واحد مسکن مددجویان در سطح شهرستان ، افتتاح اولین دفتر حمل و نقل روستایی استان در دهستان آلیان و افتتاح پارک کودک شماره ۲ شهر فومن از جمله این پروژه ها بودند.
مرمت و بازسازی سد بتنی اژدها جوب لولمان
987طاهری رییس اداره امور آب فومنات در حاشیه مرمت و بازسازی سد بتنی اژدها جوب لولمان با اشاره به رودخانه و پل روستای لولمان گفت: این پروژه با هدف احیاء و بازسازی این رودخانه و حفظ خانه های اطراف و پل مستقر بر این رودخانه انجام شده است که ۶۰۰۰ متر مکعب سنگ مصرف شده است با ۳۱۰ میلیون اعتبار که تامین آب ۱۵۰ هکتار از زمین های روستایی را تامین می کند.
افتتاح دهیاری روستای آلاله گوراب
در ادامه و در افتتاح دهیاری روستای آلاله گوراب احمد نوروزی بخشدار مرکزی با بیان اینکه چهاردهمین دهیاری را در بخش مرکزی در حال افتتاح داریم گفت: این دهیاری با اعتبار ۳۰ میلیون تومان از محل اعتبارات امور روستایی استانداری در ۶۵ متر مربع ساخته شده است.
حسین جهانگیری رییس کمیته امداد در حاشیه افتتاح مسکن مددجویان به خبرنگار ما گفت: در هفته دولت ۴۰ واحد مسکن مددجویان را آماده و افتتاح نمودیم که یک میلیارد تومان هزینه شده است و همچنین در یکسال گذشته ۱۰۴ مورد تعمیرات منزل مددجویان را نیز داشته ایم.
افتتاح اولین دفتر حمل و نقل روستایی استان گیلان در شهرستان فومن
7879jpgدر آخرین روز از هفته دولت ، اولین دفتر حمل و نقل روستایی استان گیلان در شهرستان فومن و در دهستان آلیان افتتاح شد.
عظیمی رییس حمل و نقل و پایانه های غرب گیلان در این مراسم با اشاره به این موضوع گفت: توسط پیگیری های آقای حسن خانی از اهالی و رانندگان این خط این دفتر در دهستان آلیان افتتاح شد و ۱۰۰ نفر راننده نیز در این مسیر فعالیت می کنند و حدود ۱۲۰ میلیون نیز سرمایه گذاری صورت گرفته است و اولین اتومبیل های حمل و نقل روستایی به شهرستان فومن و این دفتر تحویل داده شد که بیش از ۲۰ روستا نیز پوشش می دهند.
در ادامه ناصر عاشوری با اشاره به جایگاه حمل و نقل و ناوگان عمومی در کشور گفت: حمل و نقل در کشور اهمیت دارد و از خدمات دولت به مردم محسوب می شود و رانندگی نیز شغل شریفی است و رانندگان همیشه امین و مورد اطمینان مردم هستند.
وی از پیگیری های اداره حمل و نقل و پایانه ها و مسئولین شهرستان در این خصو ص تشکر نمود.
افتتاح پارک کودک شماره ۲ شهر فومن
147در ادامه پارک کودک شماره ۲ شهر فومن نیز در شهرک امام خمینی (ره) افتتاح شد ؛ شهردار فومن با اشاره به اینکه زمین مذکور از مسکن و شهرسازی تحویل گرفته شده است ؛ گفت: این پارک که شامل فضای سبز نشیمن ، ست بازی کودک از نوع پلی اتیلن ، زمین اسکیت ، راه سلامت (مسیر ویژه پیاده روی) ، کیوسک نگهبانی و سرویس بهداشتی است به مساحت ۱۵۴۹ متر مربع و با اعتبار ۲۱۱۲۸۷۶۰۰۰ ریال از محل منابع داخلی شهرداری فومن به بهره برداری رسید تا در خدمت شهروندان در شهرک امام (ره) قرار گیرد. هوشنگ عباسقلی زاده افزود: از پروژهای دیگر شهرداری فومن زمین چمن مصنوعی است که در حال انجام است.
وی گفت: از آقای نماینده و آقای فرماندار که در این مراسم شرکت نمودند تشکر دارم و خواستار کمک ایشان هستم. وی از پرسنل شهرداری تشکر نمود و خاطر نشان کرد: پرسنل شهرداری اکنون خودشان پروژه ها را طراحی و خوشان اجرا می کنند.
شهردار فومن افزود: در شهر فومن امسال هیچگونه آبگرفتگی نداریم و آمادگی این را داریم که رودخانه گاز روبار را سامان ببخشیم.
در ادامه ناصر عاشوری با تشکر از اقدامات شهردار و شورای شهر فومن گفت: شهر نیاز به خدمات و عمران و آبادانی دارد و ما نیز به شما کمک خواهیم نمود، نماینده فومن و شفت از شهردار فومن خواست تا معضل آبگرفتگی شهر فومن را کنترل و رفع نماید.
در ادامه شاهین علیزاده شاد فومنی رییس شورای شهر فومن با تشکر از نماینده ، فرماندار و مسئولین شهرستان گفت: این دومین پروژه از پارک ها است و پروژه بعدی شهرداری چمن مصنوعی و سپس هم پروژه دیگری در خیابان آیت الله کاشانی منطقه دخانیات در دستور کار قرار دارد که امیدواریم خدمات دهی خوبی برای شهروندان عزیز شود.
1245jpg

Share