فرماندار رشت پس از به حد نصاب نرسیدن انتخابات هيئت رييسه

اعضای شورای شهر رشت به سوگندی که یاد کردند عمل کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار رشت با بیان اینکه به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای شهر رشت اقدام مثبتی نیست، گفت: اعضای شورای شهر رشت باید به سوگندی که یاد کرده‌اند عمل کنند.

مراسم استانی گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت هشتم دی ماه در رشت/برگزاری مسابقه کاریکاتور سران فتنه در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرماندار رشت با بیان اینکه به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای شهر رشت اقدام مثبتی نیست، گفت: اعضای شورای شهر رشت باید به سوگندی که یاد کرده‌اند عمل کنند و فرصت‌ها را از دست ندهند.

mahdavi_9239سید عیسی مهدوی دقایقی  با اشاره به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای این شهر در انتخاب هیئت رئیسه که قرار بود عصر امروز برگزار شود، اظهار کرد: به نظر بنده ممکن است به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای شهر رشت عمدی نباشد اما این اقدام مثبت نیست.

وی با بیان اینکه مردم انتظار دیگری از اعضای شورا دارند، تصریح کرد: شورا وظیفه دارد طبق قانون و مقررات عمل کند و اینگونه فرصت‌سوزی‌ها موجب می‌شود تا فرصت خدمتگزاری از شورا گرفته شود.

فرماندار رشت تأکید کرد: اعضای شورای شهر رشت به تعهدی که دارند و برای انجام آن قسم یاد کرده‌اند عمل کنند.

وی با بیان اینکه سوگندی که اعضای شورا پس از انتخابات در پیشگاه مردم یاد کرده‌اند تعهد به قوانین است و باید طبق قانون عمل کنند و جلسه انتخاب هیئت رئیسه را تشکیل دهند.

مهدوی در پایان متذکر شد: رئیس شورا باید طبق قانون مشخص شود تا شورا بتواند بیشتر به مردم خدمت کند و اعضای شورا فرصت‌ها را از دست ندهند.
/فارس

Share