اطلاعات لو رفته از آیفون ۶ و زمان عرضه آن+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به تازگی یک شماتیک از آیفون ۴.۷ اینچی لو رفته است که نشان می‌دهد لنز دوربین آیفون جدید اپل از بدنه آن بالاتر آمده است. شاید بتوان گفت این منفی‌ترین خبری است که در مورد آیفون ۶ می‌شنویم. بیرون آمدن لنز دوربین از بدنه یکی از مواردی بود که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به تازگی یک شماتیک از آیفون ۴.۷ اینچی لو رفته است که نشان می‌دهد لنز دوربین آیفون جدید اپل از بدنه آن بالاتر آمده است. شاید بتوان گفت این منفی‌ترین خبری است که در مورد آیفون ۶ می‌شنویم. بیرون آمدن لنز دوربین از بدنه یکی از مواردی بود که استیو جابز همیشه در طراحی آی‌دیوایس‌های اپل روی آن حساس بود و جلوی این اتفاق را می‌گرفت. اما بعد از فوت استیو جابز برای اولین بار این اتفاق را در طراحی آی‌پاد تاچ نسل پنجم دیدیم. آیفون ۶ نیز با توجه به اینکه قطر بسیار کمی دارد و یکی از نازک‌ترین اسمارت فون‌های بازار محسوب می‌شود دچار این طراحی ناخوشایند شده است.

iphone6camera_gsm

بر اساس این شماتیک لنز دوربین آیفون ۶ حدود ۰.۷۷ میلیمتر از بدنه آن بیرون آمده است. بدین ترتیب در صورتی که آیفون را به پشت روی میز یا هر سطح صافی قرار دهید ابتدا حاشیه دور لنز دوربین آن با سطح میز برخورد می‌کند. این باعث می‌شود که در دراز مدت حاشیه دور لنز سابیده شود و ظاهر زشتی به خود بگیرد. آیفون ۶ احتمالا با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد و عملا امکان قرار دادن همچین دوربینی در قطر نازک آن امکان پذیر نخواهد بود. بنابراین می‌توان گفت که این طراحی از سوی اپل اجتناب ناپذیر بوده است.

278b90bd352c6279f8f54571ea28dbc3_XL
از دیگر مشخصات احتمالی که به تازگی از آن منتشر شده می‌توان به پشتیبانی از LTE-Advanced و NFC اشاره کرد. LTE-Advanced امکان اتصال به اینترنت در شبکه نسل چهارم تلفن همراه را تا سرعتی معادل با ۱۵۰ مگابیت فراهم می‌کند.

5e57f8823b95aa70ef2b731fe090153f_XL

این مدل از آیفون ۱۵۸ میلیمتر درازا، ۷۸ میلیمتر عرض و ۷٫۱ میلیمتر ضخامت دارد. البته اگر برجستگی مربوط به دوربین دیجیتال این دوربین را هم در محاسبات خود بگنجانیم این رقم به ۷٫۷ میلیمتر افزایش می یابد.
وزن این گوشی هم برابر با ۶٫۵ اونس برابر با ۲۰۱٫۵ گرم است. وزن گوشی آیفون ۵ اس کمتر از چهار اونس بود و لذا وزن مدل تازه آیفون افزایش قابل توجهی یافته است. البته با توجه به نمایشگر بسیار بزرگ آیفون این افزایش وزن طبیعی به نظر می رسد.

FoxconnInt2 FoxconnInt 115275_925

گوشی مذکور مجهز به یک باتری ۲۹۱۵ میلی آمپری هم هست که نسبت به باتری های قدیمی طراحی شده برای این گوشی قدرتمندتر است.

روزنامه نیکی چاپ توکیو در گزارشی عنوان کرد که شرکت اپل قصد دارد تا در ماه سپتامبر سال جاری میلادی نسخه جدید تلفن همراه آیفون را رونمایی کند.

این روزنامه ژاپنی به نقل از منابع آگاه مدعی شده است که نسخه جدید آیفون از کیفیت تصویر بهتر و صفحه نمایش بزرگتری برخوردار است.

این روزنامه از نسخه جدید آیفون به عنوان آیفون ۶ نام برده و گفته است که این نسخه جدید در دو مدل ۴.۷ و ۵.۵ اینچی روانه بازارهای جهانی خواهد شد که هر دو مدل از مدل چهار اینچی کنونی بزرگتر هستند.

به نوشته این روزنامه، شرکت آمریکایی اپل به شرکت ژاپنی شارپ، شرکت کره‌ای ال‌جی و شرکت ژاپن دیپلی سفارش تولید صفحه نمایش‌های مایع با کیفیت بالا داده است.

شرکت اپل در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۲ مدل آیفون ۵ را رونمایی کرد و یک سال پیش نیز نمونه جدیدتر این تلفن همراه هوشمند را به بازار عرضه کرد.

Share