عضو شورای اسلامی شهر رشت

استیضاح شهردار رشت به معنای برکناری نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه اعضای شورا نمی‌توانند در عزل و نصب‌های مدیران شهرداری دخالت کنند، گفت: استیضاح شهردار رشت به معنای برکناری او نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاعضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه اعضای شورا نمی‌توانند در عزل و نصب‌های مدیران شهرداری دخالت کنند، گفت: استیضاح شهردار رشت به معنای برکناری او نیست.
اسماعیل حاجی‌پور  با بیان اینکه برای عزل شهردار به ۱۰ رأی موافق نیاز داریم، اظهار داشت: بنده به همکاران شورا درباره استیضاح شهردار احترام می‌گذارم و اعتقاد دارم باید با آنها همراه باشم.

hajipoor-04385وی با اشاره به دلایل استیضاح شهردار رشت، خاطرنشان کرد: اعضای شورا در عزل و نصب مدیران شهرداری نمی‌توانند دخالت داشته باشند، اما اعضای شورا معتقدند که در این زمینه باید شهردار به آنها اطلاع‌رسانی کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه ۱۵ نفر عضو شورا می‌توانند مشاوران صدیقی برای شهردار باشند، عنوان کرد: با توجه به تجارب علمی و اجرایی اعضای شورای اسلامی شهر رشت، شهردار رشت می‌تواند با اعضای شورا به عنوان مشاوران امین در زمینه‌های مختلف مشورت داشته باشد.

حاجی‌پور در پایان با اشاره به اینکه اعضای شورا به دنبال حواشی نیستند یادآور شد: اعضای شورا برای خدمت به شهر و عمران آبادانی رشت گام برمی‌دارند و یقیناً خواهان یاری رساندن به شهردار هستند./فارس

Share