سردار قربانی

آمادگی داریم با ‌۵۰۰ نیرو‌ داعش را ‌از عراق و منطقه پاکسازی کنیم‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار مرتضی قربانی دقایقی پیش در دوازدهمین همایش رزمندگان و یادواره شهدای ادوات و ضد زره استان‌های شمالی گیلان، مازندران و گلستان در مجتمع تفریحی میرزا کوچک چمخاله با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: شهدا شاهد زنده هستند و امیدواریم در آخرت شفاعت ما را کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار مرتضی قربانی دقایقی پیش در دوازدهمین همایش رزمندگان و یادواره شهدای ادوات و ضد زره استان‌های شمالی گیلان، مازندران و گلستان در مجتمع تفریحی میرزا کوچک چمخاله با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: شهدا شاهد زنده هستند و امیدواریم در آخرت شفاعت ما را کنند.

13920809000139_PhotoAوی با بیان اینکه باید قدردان شهدا، امام شهدا و ولایت فقیه باشیم که ما را به سمت و سوی دینی هدایت کردند، افزود: طبق آیه قرآنی کسانی که در راه خدا کار کنند عزت می‌یابند و به بالاترین مقام در دنیا و آخرت می‌رسند.

رئیس سازمان موزه دفاع مقدس با اشاره به اینکه باید مرجع تقلید خود را بشناسیم، افزود: امروز دنیا که علیه جمهوری اسلامی ایران و شیعیان می‌تازد از قدرت الهی و دینی و مرجعیت ما هراس دارد.

وی ادامه داد: شهدا برای رضای خدا و در رکاب امام زمان (عج) و امام (ره) که هدایت این گروه را به‌عهده داشت جنگیدند و ماندگار شدند.

قربانی به خاطره‌ای از دوران دفاع مقدس و فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: در فتح خرمشهر بدون اینکه سربازان آموزش‌دیده و سلاحی در دست داشته باشند توانستیم با دعاهای شبانه و زیارت عاشورا مردانه دشمن را نابود کنیم زیرا به مرجعیت و کمک‌های الهی وصل بودیم.

وی اضافه کرد: دشمن بعثی مورد حمایت ۴۴ کشور بود و با تمام ادوات آنها به علیه ما می‌جنگید و ایران در میدان کارزار تنها بود اما با لطف الهی پیروز شدیم.

فرمانده لشکر ویژه ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه با لطف خدا گام به گام جلو آمده‌ایم، ادامه داد: امروز علم و تجربه ما زیاد شده و به لطف خدا سپاه به‌زودی به موشک‌های برد ۲۵۰۰ کیلومتری مجهز می‌شود و اگر توکل داشته باشیم در هر جنگی می‌توانیم مقابله کنیم و پیروز شویم.

وی با بیان اینکه امروز اسلام در دنیا می‌درخشد، گفت: کشورهایی مانند انگلیس، فرانسه و آمریکا افرادی را از سراسر دنیا فریب دادند و در اختیار صهیونیست گذاشتند تا آموزش ببینند و به نام داعش به جان مردم سوریه و عراق انداختند.

قربانی با اشاره به اینکه امروز داعش در دنیا سر بیرون آورده است، تصریح کرد: قتل‌عام ۲ هزار سرباز شیعه و کشتار زنان و فرزندان به نام اسلام از جنایات داعشی‌ها است که وحشتی را در دنیا ایجاد کرده و تاکنون یک مرد نتوانسته جلوی آنها را بگیرد.

وی متذکر شد: بنده فرمانده سپاه بدر بودم و منطقه عراق را به خوبی می‌شناسم و با کمک ۵۰۰ نیروی داوطلب آمادگی داریم که اگر حضرت آقا فرمان دهند به تکلیف عمل کرده و داعش را دو ماهه از عراق و منطقه پاکسازی کنیم.

قربانی در مراسم به ذکر چند خاطره از دوران دفاع مقدس و پیروزی در عملیات‌های مختلف پرداخت./فارس

– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930613000153#sthash.2O65dO5a.dpuf

Share