آقای روحانی!اگر مرا دوست داری برایم یک عروسک بفرست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روزنامه آرمان امروز نوشت: رئیس‌جمهور در پاسخ به سه کودک از استان چهارمحال و بختیاری که هنگام سفر هیات دولت به این استان با ارسال نقاشی و متنی با دستخط خود به وی خیرمقدم گفته بودند، هدایای مورد علاقه آنان را ارسال کرد. در جریان این سفر سه کودک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا روزنامه آرمان امروز نوشت:

رئیس‌جمهور در پاسخ به سه کودک از استان چهارمحال و بختیاری که هنگام سفر هیات دولت به این استان با ارسال نقاشی و متنی با دستخط خود به وی خیرمقدم گفته بودند، هدایای مورد علاقه آنان را ارسال کرد.

در جریان این سفر سه کودک استان چهار محال و بختیاری در نقاشی‌هایی که به‌طور جداگانه کشیده و برای دکتر روحانی فرستاده بودند، علاقه و محبت خود را نسبت به رئیس‌جمهوری ابراز کرده بودند. بر اساس این گزارش، آنها در این نقاشی‌ها، چگونگی استقبال مردم از رئیس‌جمهوری را در استان چهارمحال و بختیاری به تصویر کشیده بودند و یکی از آنها، خطاب به دکتر روحانی نوشته بود: «اگر مرا دوست داری برای من یک عروسک بفرست»

بر اساس این گزارش، ۲۵ روز پس از سفر کاروان تدبیر و امید به استان چهارمحال و بختیاری، کارکنان مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری روز گذشته با والدین کودکان مذکور تماس گرفتند تا به آنها اعلام کنند دکتر روحانی برای فرزندان شما هدایایی را ارسال کرده است. این هدایا، شامل عروسک برای دو کودک و یک بازی رایانه‌ای برای کودک دیگر بود.

Share