آغاز هفته دولت در گیلان با حضور مسئولین در مزار شهدا+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با آغاز هفته ی دولت دکتر محمد علی نجفی استاندار گیلان و همچنین مسئولان ارشد دستگاه های اجرایی با حضور در مزار شهدای رشت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با آغاز هفته ی دولت  دکتر محمد علی نجفی استاندار گیلان و همچنین مسئولان ارشد دستگاه های اجرایی با حضور در مزار شهدای رشت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

استاندار گیلان در حاشیه ی این مراسم در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت یاد وخاطره ی شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهیدان رجایی و باهنر گفت : همه ی ما موظفیم جهت ارج نهادن به شهدا ، راه این بزرگواران را ادامه داده و فرامین معمار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را به دقت سرلوحه ی خود قرار دهیم .

دکتر نجفی با اشاره به پایبندی دولت تدبیر و امید به آرمانهای شهدای عظیم الشأن گفت : عزم دولت تدبیر و امید درخدمت به مردم راستای اهداف شهدای عزیز است .

وی همچنین با خداقوت به کارمندان وکارکنان دولت گفت : بحث همیشگی من با کارمندان و کارکنان و مدیران این بوده است که با امانتداری ، راستگویی و انجام دقیق وظایف ؛ ایجاد امید و نشاط و پیشرفت متعالی را که از اهداف دولت تدبیر و امید است ، به خوبی پیگیری کنند .

استاندار گیلان همچنین تکریم ارباب رجوع را بسیار مهم دانست وگفت : در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید با کار و کوشش بیشتر در خدمت مردم باشیم .
به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در ۸ شهریور ماه ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) ، شهید محمدعلی رجایی رییس جمهور وقت و محمدجواد باهنر نخست وزیر، هفته ای به نام هفته دولت در تقویم کشورمان ثبت شده که از دوم شهریورماه آغاز و تا ۸ شهریور ادامه دارد .

هفته دولت در سال ۱۳۹۳ که با آغاز دومین سال از فعالیت دولت تدبیر و امید مقارن شده است، با شعار «آرامش و امید» آغاز شده است.

jpg1930 jpg1931 jpg1932 jpg1934 jpg1935

Share