آزاده نامداری مهریه خود را به اجرا گذاشت+حواشی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،گویا خبر‌ها و حواشی جدایی زوج مشهور تلویزیون هنوز پایان نگرفته است؛ چرا که برخی رسانه‌ها خبر از توقیف خانه و کارت بانکی فرزاد حسنی، همسر سابق آزاده نامداری داده‌اند و گفته‌اند نامداری مهریه خود را نیز به اجرا گذاشته است. برخی جزئیات دیگر را در ادامه بخوانید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،گویا خبر‌ها و حواشی جدایی زوج مشهور تلویزیون هنوز پایان نگرفته است؛ چرا که برخی رسانه‌ها خبر از توقیف خانه و کارت بانکی فرزاد حسنی، همسر سابق آزاده نامداری داده‌اند و گفته‌اند نامداری مهریه خود را نیز به اجرا گذاشته است. برخی جزئیات دیگر را در ادامه بخوانید.1974_374

بر اساس آنچه ریتم زندگی منتشر کرده، شنبه گذشته خبرنگار این رسانه در دادگاه خانواده مجتمع قضایی ونک باخبر شده که نامداری، با به اجرا گذاشتن مهریه‌اش، مُهر توقیف اموال را بر خانه و کارت بانکی همسر سابقش نیز زده است. این حکم در شعبه ۲۶۳ دادگاه خانواده مجتمع قضایی خانواده صادر شده است.

گویا تعداد سکه‌های مهریه وی ۱۱۴ سکه بوده است که ۱۰ سکه را بخشیده و ۱۰۴ سکه دیگر را مطالبه کرده است و طبق حکم دادگاه، منزل مسکونی و کارت بانکی همسر سابقش نیز توقیف شده است.

 گویا نامداری و وکیلش بشدت اصرار دارند که حسنی مهریه را بدون کم و کاست و به صورت یکجا به حسابشان واریز کند و دادگاه این رقم را قسط بندی نکند. از سوی دیگر، بر طبق همین مطلب، حسنی نیز در حال جمع کردن وسایل خانه‌اش است تا با پرداخت بدهی به طلبکارش (مجری زن)، اجاره نشینی را تجربه کند!

هیس! آبرودار‌ها فریاد نمی‌زنند

به نقل از تی وی پلاس که گویا در این باره با فرزاد حسنی مکالمه ای تلفنی برقرار کرده، این مجری مرد که تاکنون در این زمینه سکوت اختیار کرده یا به طور غیر مستقیم اشاراتی به لزوم آبروداری و عدم دخالت در مسائل خصوصی زندگی دیگران بر زبان آورده در برابر نشر خبر مذکور گفته است: «هیس! آبرودار‌ها فریاد نمی‌زنند. خداوند آدم‌های صبور را دوست دارد. این روز‌ها مردمان زیادی از کشورم (مرد و زن) با صبر و توکل در حال سر کردن مشکلاتشان هستند. من همیشه به صراحت و رک گویی معروف بوده‌ام، حال می‌خواهم به صبوری معروف شوم. این روز‌ها حال خوشی دارم چراکه خودم را به خدا نزدیک می‌دانم، خدا نیز فرموده است: من صابران را دوست دارم.»/جام جم

Share