بر اساس شنیده ها :

یک همدانی ناظر گمرکات گیلان می شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،براساس شنیده ها به زودی محمد شهبازی ناظر گمرکات استان کردستان با حکم رییس کل گمرک ایران بعنوان ناظر گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک بندرانزلی منصوب خواهد شد .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،براساس شنیده ها به زودی محمد شهبازی ناظر گمرکات استان کردستان با حکم رییس کل گمرک ایران بعنوان ناظر گمرکات گیلان و مدیرکل گمرک بندرانزلی منصوب خواهد شد .

تقوی ناظر گمرکات گیلان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ضمن تایید این خبر گفت :89199-533 این تصمیم توسط ریس کل گمرک ایران وبا اصرار مجمع  نمایندگان استان آذربایجان غربی صورت گرفته و بنده هم بعنوان یک سرباز دولت موظفم هر جایی که به بنده ماموریت می دهند خدمت کنم و ان شالله در آینده نزدیک  برای خدمت در اداره کل گمرگ استان آذربایجان غربی عازم ارومیه خواهم شد .

 وی تغییر و تحول مدیران را در نظام اداری معقول و قانونی دانست و خاطر نشان کرد :به زودی برادر ارزشمند و متخصص جناب آقای محمد شهبازی ناظر گمرکات استان کردستان  به عنوان جایگزین بنده ،سکان هدایت ستاد گمرکات گیلان را در دست خواهد گرفت.

این مسوول در پایان از همراهی و همکاری کلیه مدیران گمرک جمهوری اسلامی ایران ،مسوولین و اصحاب رسانه گیلان و نیز پرسنل سخت کوش گمرکات گیلان  جهت پیشبرد برنامه ها و اهداف عالی این سازمان تشکر کرد.

گفتنی است پرویز تقوی در اسفند ماه ۱۳۹۰ به عنوان ناظر گمرکات استان گیلان معرفی شد و پس از گذشت ۳ سال خدمت در این اداره کل بزودی سکان هدایت را به محمد شهبازی  که متولد استان همدان نیز می باشد و در سابقه کاری او می توان به ناظر ادارت کل گمرگات کردستان و همدان اشاره کرد.

Share