۳۱ مرداد فومن میزبان دو مهمان ویژه+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسلانی دیارمیرزا سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروی مسلح کشور برای موافقت با دفن دو شهید گمنام در شهرستان فومن از مکان های پیشنهاد بازدید کرد. به نقل از بهجت نیوز ؛ سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروی مسلح کشور صبح دیروز به همراه سیروس جلایی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسلانی دیارمیرزا سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروی مسلح کشور برای موافقت با دفن دو شهید گمنام در شهرستان فومن از مکان های پیشنهاد بازدید کرد.

به نقل از بهجت نیوز ؛ سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروی مسلح کشور صبح دیروز به همراه سیروس جلایی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان جهت مکانی یابی و ارزیابی محل تدفین شهدای گمنام در فومن و شهرک ماسوله وارد شهر فومن گردید.

وی در بدو ورودش مورد استقبال جانشین فرماندهی سپاه فومن و معاون فرماندار فومن قرار گرفت و پس از تشریح طرح مکان یابی برای تدفین شهید گمنام در فرمانداری عازم شهرک تاریخی ماسوله گردید.
Tafahos-Fouman-2

او پس از ورود به ماسوله با شهردار و بخشدار بخش سردارجنگل ، اعضای شورای شهرک ماسوله ، امام جمعه فومن ، رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران فومن و فرمانده حوزه بسیج سردار جنگل دیدار نموده و از مکانی که از قبل شناسایی شده بود از موقعیت مکانی و محل تدفین شهدای گمنام بازدید به عمل آورد.

وی در ادامه به زیارت امامزاده عون بن علی و شهدای مدفون در شهرک ماسوله رفت.

سردار باقر زاده پس از ماسوله به شهر فومن بازگشت و با شهردار فومن دیدار و درمورد طرح تدفین شهدای گمنام درشهر فومن توضیحاتی را ارائه داد و پس از این دیدار از چند نقطه شناسایی شده شهر جهت مکان یابی محل تدفین شهدای گمنام بازدید و اعلام کرد نتیجه این بازدید و مکان یابی تا هفته آینده اعلام خواهد شد.

این مسئله قابل ذکر است که حضور پیکر یک شهید گمنام در ماسوله تایید شده است اما برای شهر فومن باید منتظر پاسخ باشیم.

قرار است در ۳۱ مرداد پیکر پاک ۹۲ شهید گمنام تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) در چندین استان تشییع شود که احتمال فراوان فومن هم پذیرای دو شهید گمنام باشد.
Tafahos-Fouman-1 Tafahos-Fouman-3 Tafahos-Fouman-4 Tafahos-Fouman-5 Tafahos-Fouman-6 Tafahos-Fouman-7 Tafahos-Fouman-8

Share