با حکم استاندار

یک فرزند شهید بخشدار کرگانرود شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم با حضور نماینده محترم شهرستان های تالش و ماسال و رضوانشهر و معاونین اداره کل بنیاد شهید استان و با سخنان بخشدار سابق کرگانرود اغاز شد .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم با حضور نماینده محترم شهرستان های تالش و ماسال و رضوانشهر و معاونین اداره کل بنیاد شهید استان و با سخنان بخشدار سابق کرگانرود اغاز شد .
وی با تشکر از مردم ومسئولین برای حضور در این مراسم گفت:برای دولت و بخشدارجدید ارزوی موفقیت میکنم.
در ادامه مراسم فرماندار محترم تالش با ارزوی توفیق برای بخشدار سابق گفت:اکبر اولیایی از بچه های جبهه و جنگ است و با همان روحیه انقلابی در مسند جدید هم می تواند منشا خدمت شوند.

بخشدار جدید کرگانرود با سلام و صلوات  به روح شهدای گرانقدر و ادای احترام به بنیانکذار نظام جمهوری اسلامی خود را فرزند نظام و اماده خدمت در راستای اهداف دولت تدبیر و امید دانست و از استاندار گیلان و فرماندار شهرستان تالش  به دلیل حسن نظر و اعتماد به مدیران بومی تشکر کرد.
اولیایی با توجه به شعار امسال, حضور مردم در صحنه و در جلسه معارفه را تبیین عزم ملی مردم برای همکاری با دولت دانستند
در این جلسه اقایان تاجداری معاون مدیر کل بنیاد شهید و داوطلب مشاور مدیر کل بنیاد شهید استان و مدیران شهرستانی و منطقه ای حضور داشتند.همچنین حضور گسترده مردم بخش کرگانرود از نکات قابل توجه این جلسه بود.

گفتنی است اکبر اولیایی فرزند شهید کلعلی اولیایی است که در ابان سال شصت و بنج به درجه رفیع شهادت نایل شدند و خود نیز سابقه حضور در جبهه ها را در سن ده سالکی در کارنامه دارد ایشان کارشناس ارشد حقوق خصوصی سازمان ارزش افزوده همچنین در گذشته کارمند کمیته امداد امام خمینی (ره)بودند و از نیروهای حامی دولت تدبیر و امید در منطقه محسوب می شوند.
umed  oliaei]ed

Share