با پنج رای از 9 رای

گلباغی شهردار لنگرود شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،افشین گلباغی با کسب پنج رای از ۹ رای مأخوذه به عنوان شهردار جدید لنگرود انتخاب شد.  پس از کشمکش‌های فراوان و حواشی به وجود آمده بر سر انتخاب شهردار لنگرود سرانجام جلسه شورای این شهر برای تعیین شهردار دقایقی پیش برگزار شد. در این جلسه افشین گلباغی با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،افشین گلباغی با کسب پنج رای از ۹ رای مأخوذه به عنوان شهردار جدید لنگرود انتخاب شد.13930511000108_PhotoA

 پس از کشمکش‌های فراوان و حواشی به وجود آمده بر سر انتخاب شهردار لنگرود سرانجام جلسه شورای این شهر برای تعیین شهردار دقایقی پیش برگزار شد.

در این جلسه افشین گلباغی با پنج رای از ۹ رای مأخوذه شهردار جدید لنگرود انتخاب شد.

رئیس شورای شهر لنگرود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود اظهار کرد: توانایی‌های «گلباغی» در زمان حضورش در شورای شهر کاملاً مشخص است و ما از توانمندی‌های او کاملاً آگاه هستیم.

غلامرضا منصفی، نخستین برنامه شهردار جدید را پیگیری مصوبات دوره گذشته شهرداری عنوان کرد و یادآور شد: ادامه طرح آسفالت سطح شهر لنگرود با همان پیمانکار سابق در دستور کار خواهد بود.

به گزارش فارس، در پایان جلسه مذکور مقرر شده تا رئیس شورا مکاتبات اداری لازم برای طی مراحل قانونی تا صدور حکم شهرداری گلباغی را به انجام برساند.

فارس/

Share