با توجه به برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال امید های کشور

گزارش اختصاصی از حضور سرمربی تیم ملی فوتسال در رشت+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی تیم ملی فوتسال ایران برای بازدید از مسابقات لیگ برتر فوتسال امید های کشور که به میزبانی تیم شهرداری رشت برگزار می شود در محل مسابقات حضور یافت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی تیم ملی فوتسال ایران برای بازدید از  مسابقات لیگ برتر فوتسال امید های کشور که به میزبانی تیم شهرداری رشت برگزار می شود در محل مسابقات حضور یافت.

خسوس کاندلا در حاشیه این مسابقات در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا درباره دلایل سفر خودبه رشت  گفت :تیم ملی فوتسال ایران زمانی قدرتمند و توانا خواهد بود که پایه های تیم ملی  توانا باشد به همین خصوص این فرصت را مناسب دانستم در این مسابقات حضور یابم واز نزدیک شاهد نقاط ضعف و قوت این دوره از بازی ها باشم .

سرمربی تیم ملی ایران آب و هوای بسیار خوب استان گیلان را مکانی بسیار مناسب برای برگزاری اردو ها و مسابقات دانست و افزود :امیدروارم شاهد برگزاری مسابقات بیشتری در گیلان باشیم و جای تاسف است گیلان با وجود یک پتانسیل قوی در تیم های پایه از داشتن تیم فوتسال لیگ برتری محروم است .

خسوس کاندلا  صبح امروز از از تمرینات تیم نونهالان شهرداری رشت بازدید نمود و از  امکانات این تیم  ابراز رضایت کرد و در جلسه   توجیهی و آموزشی با کادر فنی و مربیان رده های مختلف تیم شهرداری رشت  خاطر نشان کرد :از این که در تیم شهرداری رشت  به کادر فنی بسیار اهمیت داده می شود خرسندم اما متاسفانه در ایران قانونی وجود ندارد تا وقتی بازیکنی که به کمک همین مربیان به تیمی بالاتر راه یافت مبلغی از قرارداد خود را به تیم سابق پرداخت نماید و این وظیفه فدراسیون فوتبال است که در این زمینه اقدام نماید.

در جلسه توجیهی خسوس کاندلا با مربیان رده های مختلف تیم شهرداری رشت آخرین متد های فوتسال به مربیان آموزش داده شد و مربیان نیز سوالات خود را از وی پرسیدند .

DSC_0402 DSC_0400 DSC_0399 DSC_0397 DSC_0392 DSC_0365 DSC_0368 DSC_0378 DSC_0382 DSC_0388 DSC_0364 DSC_0363 DSC_0361

Share