در کلاچای گیلان اتفاق افتاد:

کشف جسد یک مرد اصفهانی با دستان بسته در چاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ماموران پلیس در جریان یک مورد قتل در روستایی از توابع شهرستان رودسر بخش کلاچای، قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ماموران پلیس  در جریان یک مورد قتل در روستایی از توابع شهرستان رودسر بخش کلاچای، قرار گرفتند.

ghatl-12بر اساس گفته‌های یکی از همسایگان، مقتول به نام (الف- الف) که از اهالی اصفهان بود، چندسالی بود که حدود ۱۰۰۰ مترزمین در این روستا خریداری کرده و یک سرپناه کوچک در آن ساخته بود و برخی اوقات و عمدتا به تنهایی به این زمین رفت و آمد داشت.

وی که گویا قبلا راننده اتوبوس بوده از چند روز قبل نیز به ملک خود مراجعه کرده بود.

بر اساس این گزارش پلیس زمانی متوجه ماجرا می‌شود که تماس‌های مکرر خانواده مرد اصفهانی با او بی‌نتیجه می‌ماند و آنها از یکی از آشنایان که در نزدیکی این روستا زندگی می‌کند، می‌خواهند بر ای سرکشی به زمین پدرشان برود که این فرد پس از بازنشدن در، با ورود به زمین با خون‌های پاشیده به اطراف مواجه می‌شود که رد آنها تا چاه‌زمین کشیده شده بود.

وی بلافاصله پلیس را در جریان می‌گذارد و پس از تجسس نیروهای پلیس جسد مقتول با دست‌های بسته در حالی که با جسم تیز و سنگینی به سرش ضربه وارد شده در چاه زمینش پیدا می‌شود.

بر اساس گفته‌های همسایه‌ها این مرد با آنها ارتباط چندانی نداشته و رابطه‌شان در حد سلام و علیک بود . آنها همچنین متوجه درگیری با اتفاق دیگری در چند روزگذشته نشده‌اند.

تلاش پلیس برای یافتن مظنون یا مظنونان و دلایل این قتل آغاز شده اما گفته می‌شود با توجه به نوع قتل و انداختن جسد در چاه، همچنین نبودن اموال ارزشمند در خانه کوچکی که مقتول ساخته بوده امکان دزدی، دور از ذهن است.
/ایسنا

Share