کشف بزرگترین محموله مواد مخدر در فرودگاه امام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: روز گذشته بزرگترین محموله مواد مخدر که در چرخ دنده های بزرگ صنعتی به صورت حرفه ای جاسازی شده بود، کشف شد. سرهنگ حسن مهری در نشست خبری با اشاره به اینکه قاچاقچیان با جاسازی ۱۲۰ و نیم کیلوگرم تریاک در ۱۳ چرخ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: روز گذشته بزرگترین محموله مواد مخدر که در چرخ دنده های بزرگ صنعتی به صورت حرفه ای جاسازی شده بود، کشف شد.
سرهنگ حسن مهری در نشست خبری با اشاره به اینکه قاچاقچیان با جاسازی ۱۲۰ و نیم کیلوگرم تریاک در ۱۳ چرخ دنده صنعتی، قصد خروج این مواد را از فرودگاه امام خمینی (ره) داشتند، افزود: ضخامت این چرخ دنده ها به حدی بود که به سختی شکافته شدند.
وی گفت: چرخ دنده ها با گریس نسوز و لایه های سرب به صورت خاصی بسته بندی شده بود.
رئیس پلیس فرودگاه های کشور افزود: وزن هر کدام از چرخ دنده ها ۱۵۰ کیلوگرم است که در هر چرخ دنده از ۷ تا ۱۷کیلوگرم تریاک جاسازی شده بود .
سرهنگ مهری با بیان اینکه قاچاقچیان سعی داشتند این چرخ دنده ها را به مقصد انگلستان بفرستند، گفت: با کنجکاوی پلیس و با استفاده از سگ های موادیاب این چرخ دنده ها کشف شد و پلیس در بررسی و تحقیقات توانست ۴ نفر از قاچاقیچان را دستگیر کند.

Share