کیوان محمدی

کسانی که به استیضاح وزیر علوم رای مثبت دهند در آینده توسط مردم استیضاح خواهند شد !

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر کیوان محمدی در ارتباط با استیضاح وزیر علوم توسط مجلس شورای اسلامی گفت : دکتر فرجی دانا در طول این ۹ ماه که از وزارتش می گذرد توانست آرامش، نشاط و امید را به دانشگاه برگرداند ،فرجی دانا با توجه به عملکردش نشان داد که از مقتدرترین وزرای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر کیوان محمدی در ارتباط با استیضاح وزیر علوم توسط مجلس شورای اسلامی گفت : دکتر فرجی دانا در طول این ۹ ماه که از وزارتش می گذرد توانست آرامش، نشاط و امید را به دانشگاه برگرداند ،فرجی دانا با توجه به عملکردش نشان داد که از مقتدرترین وزرای دولت تدبیر و امید است لذا استیضاح او از طرف مجلس شورای اسلامی با شبهات زیادی مواجه است.

کیوانعضو هیئت علمی دانشگاه گیلان افزود : کسانی که روز چهارشنبه به استیضاح وزیر علوم رای مثبت دهند در آینده ای نزدیک در انتخابات آتی مجلس از طرف مردم استیضاح خواهند شد ! در واقع آنانی که نماینده واقعی مردم هستند به این استیضاح رای مثبت نخواهند داد و همینطور کسانی که پیام مردم را در انتخابات ریاست جمهوری گذشته شنیدند از موافقین استیضاح نخواهند بود.

محمدی تصریح کرد : نمایندگانی که در طول این ایام به دنبال استیضاح فرجی دانا بودند چرا در دوره های گذشته سکوت  کردند ؟ چرا آن زمان که ۳۰۰۰ نفر از طریق وزارت علوم آن دوره به صورت غیر قانونی در دولت احمدی نژاد بورسیه شدند کسی لب به اعتراض نگشود ؟ چرا آن زمان ،مدیرانی که فرزندانشان با معدل پایین بورسیه شدند کسی از مجلس صدایی بلند کرد !
وی گفت : بنده بر این باورم که این استیضاح از پایه بی اساس است و دکتر فرجی دانا از وزرای توانا ،کاردان و اعتدال گراست .
/ اعتدال شرق

Share