کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مجمع عمومی سالیانه منطقه آزاد انزلی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و مجمع عمومی سالیانه منطقه آزاد انزلی در این منطقه برگزار شد. در این نشست یک روزه، صورتهای مالی و گزارش عملکرد سالیانه مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۲ منطقه آزاد انزلی مورد بررسی اعضای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و مجمع عمومی سالیانه منطقه آزاد انزلی در این منطقه برگزار شد.

1289medدر این نشست یک روزه، صورتهای مالی و گزارش عملکرد سالیانه مربوط به سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۳۹۲ منطقه آزاد انزلی مورد بررسی اعضای کارگروه تخصصی شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور قرار گرفت.

رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این نشست گزارشی از روند اقدامات انجام شده، پروژه های عمرانی و طرح های در دست اقدام این سازمان به منظور رونق فضای کسب و کار در این منطقه به اعضای شورایعالی مناطق آزاد ارائه داد.

بنابراین گزارش، اعضای شورایعالی مناطق آزاد کشور از پروژه های عمرانی منطقه آزاد انزلی مشتمل برتقاطع غیر همسطح، ساختمان اداری و موج شکنهای مجتمع بندری کاسپین بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند پیشرفت آنها قرار گرفتند.

دیدار از واحدهای تولیدی داخلی و خارجی فعال در شهرکهای صنعتی ناحیه یک و دو منطقه آزاد انزلی، خدمات ارائه شده در راستای اجرای مصوبه کالای همراه مسافر و تسهیلات عرضه شده در فاز تجارت و گردشگری از سوی این سازمان از دیگر بخشهای بازدید هیأت عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را تشکیل می داد.

معاونین و مدیران دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اعضاء این کارگروه تخصصی را در این سفر همراهی
می کردند.

گفتنی است نمایندگان دستگاه ها و نهادهای عضو کارگروه شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی اعم از نمایندگان سازمان حسابرسی، وزارت تعاون، سازمان میراث فرهنگی، وزارت دادگستری، بانک مرکزی، وزارت نفت، وزارت امور خارجه، وزارت راه و شهرسازی و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در این نشست حضور داشتند.

Share