انتقاد لاریجانی به نوباوه :

چرا باید این اظهارات در صحن علنی مجلس انعکاس یابد !!!!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس مجلس شورای اسلامی به پخش بخشی از خبر شبکه بی بی سی فارسی و VOAدر صحن مجلس به پیشنهاد بیژن نوباوه وطن به عنوان موافق استیضاح فرجی دانا انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۹مرداد) در جریان بررسی استیضاح رضا فرجی دانا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات به عنوان موافق استیضاح فرجی دانا اقدام به پخش فیلمی مبنی بر بخشی از اخبار شبکه بی بی سی فارسی و صدای آمریکا(VOA) کرد.

larijaniاین دو رسانه خارجی در این فیلم به بیان مطالبی پرداختند مبنی بر اینکه اقلیتی در مجلس ایران نمی خواهند در مقابل نظر اکثریت واقعیت ها را قبول کنند و فرجی دانا از سوی این افراد استیضاح می شود.

پیش از پخش این فیلم، بیژن نوباوه وطن تأکید کرد که رسانه های خارجی در حال حمایت از وزیر علوم هستند و برای اثبات حرف خود اقدام به پخش این فیلم کرد.

دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان پخش این فیلم نسبت به آن انتقاد کرد و گفت: برخی رسانه های بی ربط اظهارات بی مبنایی را مطرح کردند، چرا باید این اظهارات در صحن علنی مجلس انعکاس یابد./خانه ملت

Share