پیام تسلیت رئیس مجلس به خانواده کشته شدگان حادثه هواپیما

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به خانواده کشته شدگان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تسلیت گفت و از سازمان هواپیمایی کشوری و دیگر سازمانهای مسئول خواست تا علت بروز این سانحه را مورد بررسی و شناسایی قرار داده و نتیجه را اعلام کنند. علی لاریجانی رئیس مجلس شورای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به خانواده کشته شدگان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تسلیت گفت و از سازمان هواپیمایی کشوری و دیگر سازمانهای مسئول خواست تا علت بروز این سانحه را مورد بررسی و شناسایی قرار داده و نتیجه را اعلام کنند.

43671_thumعلی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی کشته شدن جمعی از هموطنان را در حادثه سقوط هواپیمای مسافربری تسلیت گفته و پیگیری این موضوع را از دستگاه های مربوطه خواستار شد.

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

وقوع حادثه غمبار سقوط هواپیمای مسافربری مسیر تهران – طبس در نزدیکی فرودگاه مهرآباد که منجر به جان باختن و مصدومیت جمعی از هموطنان عزیز شد موجب تاسف و تاثر گردید.

لازم است دستگاههای امدادرسان در اسرع وقت به یاری و کمک حادثه دیدگان اقدام کنند و همچنین سازمان هواپیمایی کشوری و دیگر سازمانهای مسئول علت بروز این سانحه را مورد بررسی و شناسایی قرار داده و نتیجه را اعلام کنند.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت این ضایعه به خانواده های مصیبت دیده ، برای مصدومان آرزوی شفای عاجل از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

خانه ملت/

Share