به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مجمع نمایندگان استان گیلان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مجمع نمایندگان استان گیلان در بیانه ای روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و مطبوعات تبریک گفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مجمع نمایندگان استان گیلان در بیانه ای روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و مطبوعات تبریک گفت .khabarnegar

متن پیام به شرح زیر است:

سوگند به قلم و آنچه می نگارد
زدودن زنگارها از واقعیات و انعکاس حقایق مهمترین وظیفه ای است که خبرنگاران در دنیای متلاطم امروز بر عهده دارند و چه بسیارند کسانی که شجاعانه این حرفه شریف را برگزیده و تمام تلاش خود را در این مسیر معطوف نموده و خطرات بسیار را به جان می خرند .
ارائه اطلاعت صحیح به منظور دستیابی و دسترسی به واقعیات محیط اطراف ،با وجود عوامل گوناگونی که در فرایند انتقال وتبادل اطلاعات ،از رویداد تا خواننده وجود دارد ،کار ساده ای نیست و این مهم ،رسالت کاری یک خبرنگار را بیشتر نمایان می سازد .
در ادامه این پیام تبریک امده است:۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار شهید صارمی هرسال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت ودست مریزاد بگوییم .قطعا ادامه راه این شهید برای هر خبرنگاری افتخار و برای کشور اسلامی ایران مایه مباهات است .
اینجانبان نمایندگان مردم شریف استان گیلان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به همه خبرنگاران وخانواده بزرگ اطلاع رسانی و قدردانی از همراهی ،توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و فعالیت های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ،برای شما خبرنگاران متعهد و کوشای استان ،که آگاهی را حق مردم می دانید و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه هم نوعان خود خستگی ناپذیر و مومنانه می کوشید سلامتی ،توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمود های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب را از خداوند متعال خواهانیم .

Share