پیام تسلیت استاندار به نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در پیامی درگذشت حاج غلامعلی قربانی پدرگرامی شهیدمحمد رضا قربانی و محمد حسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر را به خانواده ایشان به ویژه آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت تسلیت گفت. متن کامل این پیام به شرح زیر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در پیامی درگذشت حاج غلامعلی قربانی پدرگرامی شهیدمحمد رضا قربانی و محمد حسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر را به خانواده ایشان به ویژه آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

jpg1778محضر حضرت آیت الله قربانی
نماینده محترم ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت

درگذشت برادر گرامیتان جناب حاج غلامعلی قربانی پدرگرامی شهیدمحمد رضا قربانی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.
بی تردید پدران و مادران شهدا سرمایه‌های عظیم کشورمان هستند که در سراسر زندگی بابرکتشان همواره مبلغ و مروج مکتب ناب ایثار وشهادت بوده‌اند ویقیناً روح پاک این پدربزرگوار در جوار رحمت الهی با فرزند شهیدش محشور خواهد بود.
اینجانب مصیبت درگذشت این پدر مومن را خدمت جنابعالی و به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و ‌از درگاه ایزد منان علو درجات آن فقید سعید را مسألت می‌نمایم.

محمد علی نجفی
استاندار گیلان
استاندار گیلان همچنین در پیام جداگانه ای درگذشت این پدر مومن وفداکار را به فرزند ایشان دکتر محمد حسین قربانی نماینده آستانه اشرفیه وبندر کیاشهر تسلیت گفت.

 

Share