پروازهای روز شنبه مسیر رشت به تهران فرودگاه سردار جنگل اضافه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مدیر کل فرودگاه گیلان از اضافه شدن پروازهای روز شنبه این فرودگاه در مسیر رشت به تهران و تغییر ساعت مسیرهای شیراز-رشت-شیراز از بعد از عید فطر خبر داد. به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان، مدیر کل این فرودگاه با اشاره به تغییر ساعت چند پرواز از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،مدیر کل فرودگاه گیلان از اضافه شدن پروازهای روز شنبه این فرودگاه در مسیر رشت به تهران و تغییر ساعت مسیرهای شیراز-رشت-شیراز از بعد از عید فطر خبر داد.
repository.airport.irبه نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان، مدیر کل این فرودگاه با اشاره به تغییر ساعت چند پرواز از فرودگاه سردار جنگل گفت: طی مکاتبه هواپیمایی جمهوری اسلامی شعبه گیلان پرواز شماره۲۴۲/۲۴۳ مسیر تهران-رشت-تهران روز های شنبه هر هفته از زمان انتشار این خبر اضافه شده است.
مهندس فتاح رضوانی به تغییر ساعت در مسیرهای شیراز و کیش اشاره کرد و افزود: پرواز شماره ۹۵۰۲/۹۵۰۳ هواپیمایی ایر تور در مسیر شیراز- رشت- شیراز روز های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته یک ساعت دیرتر از گذشته انجام خواهد شد که این برنامه زمانی تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.
وی همچنین از تغییر پروازهای شماره ۷۴۳۶/۷۴۳۹/۷۴۴۰/۷۴۳۷ مسیرهای کیش و عسلویه از رشت در روزهای چهارشنبه هر هفته خبرداد که اطلاعات آن در برنامه پرواز موجود در سایت فرودگاه رشت به آدرسRasht.airport.ir قابل دسترسی می باشد.
مدیر کل فرودگاه گیلان همچنین از مسافران فرودگاه رشت خواست: در صورت هر گونه شبهه در خصوص پروازهای این فرودگاه با روابط عمومی این اداره کل بشماره۰۱۳۱۷۷۲۷۱۷۶ تماس و یا به سامانه شماره ۱۰۰۰۱۳۱۷۷۲۷۱۷۶ پیامک ارسال نمایند.
گفتنی است هم اکنون در هفته از فرودگاه رشت تعداد ۸۶ سورتی پرواز به مسیرهای تهران، شیراز، اصفهان، عسلویه، بندرعباس، مشهد، کیش و اهواز برقرار است.

Share